Posts

Showing posts from November, 2013

Awak dah berpunya ke?

Image
Bismillahirrahmanirrahim.

Dah lama gila tak update blog ni hah. Sarang labah-labah pun ada. Huahua >.<



Sedar tak sedar, dah nak akhir tahun 2013 dah :( Sekali gus, aku dah nak masuk 20tahun dah. Yeayy boleh kahwin ! :D Hahahaha. *just joking*
Soalan yang pasti kedengaran, “bila lagi giliran awak?” “awak dah berpunya ke?” “bila lagi nak makan nasi minyak”.
Huh. Persoalan tentang perkahwinan. Pelbagai jenis bentuknya. Eceh, bab kahwin haa. Idok laa. Dah masuk fasa yang boleh bicara soal kahwin dah ni ;)

Macam mana kita nak kenal calon pasangan hidup tanpa bercinta? Yelah, orang kata bercinta sebelum nikah tak syok. Sebab bila dah kahwin nanti, kita dah jadi bosan dengan pasangan kita tu. Bagi aku, betul lah tu. Sebelum kahwin, bercinta bagai nak rak. Berkepit sana sini. Mesej almost time. Dating seminggu 3, 4 kali. Cium pipi sini, "terima kasih" Kepala hotak kau terima kasih ! Perempuan takde maruah ! Kesian mak ayah kau. Aduiiii.

Makcik Fara dah start bebel :D


1. Mengenali Cal…