Posts

Showing posts from May, 2014

Don't make like this again.

Image
Bismillahirrahmanirrahim. Assalamualaikum untuk semua sawang yang ada kat blog nih.  Hewhewhew :D



Sebenarnya aku ada kecil hati dengan seseorang, entahlah, aku ni sensitif tapi aku maafkan orang yang buat salah kat aku asalkan orang tu mintak maaf, aku tak pandai nak bermasam muka, tambah-tambah kalau orang tu ada depan mata aku, tak tergamak rasanya, dan aku pun bukan seorang yang pendendam tapi bila sekali aku berdendam, memang susah nak maafkan. Tapi, kali ni merupakan kali kedua dia buat aku kecil hati dengan sikap dia.
Alkisahnya, Minggu ni budak pendidikan dikejutkan dengan berita medsi. Budak yang tak isi borang pun kena ambil jugak ujian nih. Apalagi, terkejut beruk la siapa yang tak isi borang haritu tetibe dapat plak kan. Okay. Itu mukaddimah pertama. Haha. K. 
Aku kena ujian medsi kat UPSI, Tg Malim. Aku pun fikir la nak pergi macam mana sebab examnya hari Jumaat. Bila dah bagitahu abang aku, dia boleh hantar sebab dapat cuti Jumaat tu. Then, ada sorang member ni dia cakap…