Currently, I hate of being ignored !

Fuhh *tiup habuk*

Bismillah. Assalamualaikum readers ^^


Setelah sekian lama menyemai perasaan SAYANG terhadap dia, akhirnya perasaan aku hanya untuk dipermainkan. Best. Good then ! :) 
I hate of being ignored !
Kenapalah aku SAYANG dia dulu? Dush dush *tumbuk muka sendiri* Kan best kalau dari dulu lagi aku ignore segala kata-kata manis dari dia. Takde lah aku meroyan macam ni. Hahaha :D

Okay, from now on aku akan mencuba untuk lupakan kau. MOVE ON bak kata omputih :) Yes, memang mengambil masa yang lama sebab AKU SANGAT SAYANG KAT KAU tapi tiada benda yang mustahil kan? Sebab hati manusia ni Allah yang pegang. Satu je senjata dia. Doa :)



Dear awak, saya akui saya sangat SAYANG kat awak, family awak tapi saya terpaksa buang perasaan ni sebab saya sakit disakiti. Sebab saya pernah jumpa quote ni ;

Kalau dia mencari pelbagai alasan sebab tak call, tak mesej, abaikan kita. Kita sebenarnya tidak diperlukan dah. Better we move on.
Mungkin awak bukan untuk saya. There's someone else who deserves me well ~ I'm sorry sebab saya berkelakuan seperti ini. Saya tak pernah nak salahkan awak. Saya salahkan diri saya sendiri sebab saya terlalu mudah untuk memberi perasaan ini kepada yang bukan HALAL bagi saya.


Awak memang BAIK. Tak dinafikan. Tapi, ada beberapa perkara yang saya rasa kita tak serasi. Awak kurang memahami diri saya. Awak tak pernah nak ambil tahu apa masalah saya. Awak tak pernah nak backing saya. Awak tak pernah nak berubah lepas awak baca tweet saya. Saya ingat awak akan berubah lepas awak baca tweet saya. Tapi, semakin awak IGNORE saya sebenarnya.


Honestly, saya dah GIVE UP dengan perangai awak. Saya tak salahkan awak. Saya tahu, saya yang meletakkan harapan yang tinggi kat awak. Saya ni terlalu manja, terlalu nakkan perhatian dari awak. But, sebenarnya itulah yang saya cari untuk menjadi peneman hidup saya :)

Dah, penat aku bebel. Haha :D Btw, aku sedang berusaha untuk buang perasaan SAYANG tu okay. Ikhlas dari Farah Aida ^^ Haha. Serious POYO gila !


Sincerely me,
Fara 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-