bile malam menjelma ==>

tau tau je lahh bile sampai je waktu malam otak mule runsing..runsing ape aku pon xtau..maybe runsing ape la yg aku nk uat tgh2 malam ni..haha..tetibe teringat tyme hari kantin bulan 6 aritu..gile ahh..tyme tu sume budak2 5syafie bekerja keras utk mendapat untung yang banyak..haha..sambil2 tu sempat la gak snap gambo kt gerai gune Handycam ABG LAN..hehe..budak taayah kan memang pantang nmpk kamera..ape lg..dak kelas aku mengonyeh je la bile ade kamera yg nk snap gmbr diorang..huhu~WARUNG PAK PIEE diisytiharkan menang gerai paling kemas ! gile ahhhh ~ tyme uh sume terkejut coz sume xexpect dpt..haha..hari tu mmg penat nk mmpos ahh..xterkate..smpy ari ahd petang niage agy..kt ruang tamu umah hijau..air selasih ! air selasih ! terjerit sane sini ktorg punye la nk laku kan ayo uh..haha..elok la tyme uh form 1 nk riadah..ape lg..ktorg cekau ah duet depa..form 1 kan kaye raye..haha..






suda ngantok la pulakk ! tambah2 adek aku ni plak tamau m8 aku..GERAMMMMM !!! bya r..pg mampos !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-