Trial SPM Makes Perfect !

salam alaik ,, raye sudaa :))






haha :) 6 sept is my trial .. huh ! berdebar tapi malas study .. tak tahu nape lahh .. bya lahh .. tapi , nak dpt flying colours cam selaras 2 rituh..si Belerang Merah n Mr R always usha aku nye result all my exams .. so , I have to proof to them .. I want my mother proud of me :))


aku amek 12 subjek..banyak bhai :)) mampukah aku ?? adoyai.. pakej la katekan..meh sini kite ngomel2 siket pasal subjek yg aku amek nih,, meh sini meh ~



subjek ni memang tiap kali pekse CKG YA xkan risau..yelahh..bile ade period die je..die akan tnye cmni "arini nak buat ape ? " adoyai..kitorg tunggu ckg tp , tup tup die tnye ktorg lak..ktorg un ape lg..tydo ckg ! haha :) ktorg ape susa kn ? simple saja maa :))




perrggghhh..subjek yg BENCINTA betol lahh..period USTAZAH ROTIPAH paling kritikal dowh..tp,gua jarang mengalami keadaan cmtu..kwn seperjuangan aku je cm2..sian deme..FAIRUZ pon pantang tgk aku lentok..die pon lentok skali..even die tak ngantok skali..haha :) fairuz fairuz..hajar skali..haha :P





y.m !! i'm really sorry because i always sleep in your class..it is because when you write on the whiteboard , the class become quite..then my eyes cannot be controlled lahh..hehe..but I try to get flying colours in English yeahh ~ Catch Us If U Can ~

credit to : CIKGU ROHANI * thanks coz menambahkan kefahaman saye dalam maths..sebelom ni cam sewel2 sikit..haha :) pape un aku nak A untuk maths..tamau yang laen..huhu..thanks cikgu ! cikgu terbaek wok !



tatau nak describe cmne..cm masih kat awan lagi..tatau lahh..lemah btol sc nih..xpenah dapat A ~ xpelahh..i'll try my best lahh..thanks CKG NIZAH jd cikgu mithali utk ktorg ek..baek sgt..layan ktorg cm ktorg still a children lagi..hahaha :)

 CKG WAN !! memberi inspirasi baru kt ktorg..xpenah tydo tyme die maa :) i'll try to get flying colours in trial ok ! chaiyok *



 xpenah dapat A lagi ~ :(( sorry USTAZAH AFIFAH..saye memang xbole ikut fakta sebijik sebijik dr buku..gile ahh..dh la xbole ikut logik akal..nk naek gilerr otak memikio nye..haha..tp,pape un i'll try my best in trial ~




hmm,,even aku slalu sleep tyme USTAZAH ROZAIDAH un,,still can get A..thanks ustazah ~ hehe :) bg aku, syariah xde la susa cam quransunnah..bole lagi logik akal..huh ! istinbad hukum..sume uh..seronok !


hahahahahahah ! ni la subjek yang paling aku tak suke ~ perrrggghhh..sorry CKG SHUHAIMI ~ ampun..tapi,memang xboleh dibendung masalah ni..tu la psl saye xbole fokus tyme ckg..haha..alaways kne ngan ckg..hadoyai..penat cek layannye..hehe



bangge2..tula CKG MAIL kami..haha..subjek ni...hmmm,.,, bole la kut..hmm..better la coz skrg dh ade 30m dlm tgn sbb dh byk wt kerja kursus nye,,heheheheh :) doakan la dpt A ICT .. dpt banggekn ckg mail..dh la CEO kitorang..kalo xdpt malu ahh..



 SASTERA.SASTERA.SASTERA.hmm,,penchenta sastera lagikah aku ? hmm ntah la..makin lame makin jatuh markah aku..adoyy..lantak lahh..tp still ley dpt A..hmm..sorry CKG YA ~ doakan trial i can get the best marks ~



ni lagi la..xblaja ape..pekse pon xpenah ~ nak jawab ape pon xtau..pengetua yg bg pakej,tp xblaja pape..lantak la..naseb baek gabungan quransunnah+syariahislamiah je..huhu..USTAZ KARIM !!!! tolong lahh kami !!!!!!!! kami memerlukan ustaz ketika ini ~ hahaha ~ sadis sungguh episod tasawwur nih ~ hmm..no point ~



*tamat suda*


yang paling penting ialah


insyaAllah ~ straight A's .. ameenn .. i want to be the best student of Taayah ~ mak , please be proud of me *wakakakaka :) kuat tydo laen cerita ahh ~

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-