Special Day untuk Majmuah Empat ♡

Bismillahirrahmanirrahim :)

Alhamdulillah Allah masih membenarkan diri aku untuk bernafas pada hari ini .

Hari ini merupakan giliran kelas kami untuk membuat persembahan MUNTADA untuk Bahasa Inggeris. Alhamdulillah everything going well :)



"BREAKING NEWS on TV4" and me as the news reader combined with Madihah Izyana :)

Thanks to Allah and to all of us who are cooperate for this commitment . Bukan senang kot . Latihan yang kitorang buat pun semalam sahaja bermula pukul 10.45 malam sampai 1.00 pagi . Nak nak , hari ini kitorang ada exam NAHU pulak kan . Lepas abes je latihan tu , aku dengan Fiqah turun bilik akademik untuk study sebab kitorang tak study pape pun . Time latihan pun masing - masing resah jugak sebab tak study langsung kan . Tapi takpe , kami berkorban demi Teacher Saiful Nazirah ;)
Enjoy all the photos!


Sumpah aku tak tipu ! Aku bakal merindui semua ini :'( Benci gila lah bila dah nak habes nihh . Ahhhhhhh sedih sedih . Hailaaaaa . Tapi biasalah kan , 

Setiap pertemuan pasti ada perpisahan . Bertemu berpisah kerana Allah . 









Bila dah habes MUNTADA tu , aku try lah cari dia . Hmm , tak nampak pun dia :( Kuciwa hatiku . Rasa nak tumbuk - tumbuk je muka dia tuhh ! Haishhhhhhhhh . Tapi , bila aku tengok semua gambar ni , aku rasa bahagia je . Because I have them  Thanks korangggggggggg !

LEPAS ABES EXAM NAHU :)




Okay fine. Tengah sedap update blog , dia text . And that's it . Betul lah apa yang aku rasa . Dia tak datang pun MUNTADA tadi . Aku malas nak reply . Aku merajuk . K bye !

*Tuhan, kuatkan aku*

// Lama aku tunggu hang taw dok ? Aku rindu hang taw dok ? //

"Kenapa dah nak abis semester baru rasa semua ni eh?" :(

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-