Sesi LUAHAN PERASAAN ! Penat pendam :'(


Assalamualaikum warga-warga Malaysia.

Harini , hati aku jadi macam tak tenteram je. Sakit hati , rasa macam nak buang hati ni , rasa macam nak hempok diri sendiri , rasa macam nak buat perangai bongsu aku *gedik-gedik hentak kaki* , rasa macam nak sepak semua orang , rasa nak tengking semua orang , rasa macam nak keluar UM then cari U yang semua perempuan *sampai masuk kubur pun tak jumpe* , rasa macam nak unfriend semua budak laki UM , rasa nak mengamuk sampai hentak meja bagi pecah , rasa nak balik Perak , rasa macam nak stop semester dua , macam-macam lagi lah .

Ni semua hasutan syaitan semata ! Aku tahu dah. Dan aku BENCI perasaan ni :/ Aku tak mintak ada perasaan ni kat kau tahu tak ! Dia datang sendiri. Yes , aku tahu itu FITRAH but aku kalau boleh nak lari dari berperasaan macam ni ! Time sekolah dulu boleh je aku BENCI kaum korang ! Tapi bila dah melangkah ke alam U ni , kemain senang lagi aku suka kat kaum korang. Benci gilaaa perasaan ni. Tiap hari aku berdoa semoga aku boleh jadi HEARTLESS bila tengok kaum korang tapi Allah belum makbulkan doa aku atas sebab Allah masih mahu menguji keimanan aku. 

Ya Rabb , aku taknak aku melebihkan cinta aku terhadap manusia daripada cintaku terhadapMu. Aku tak mahu menjadi hamba yang tidak mengenal erti SYUKUR :( Ya Rabb , kurangkanlah perasaan aku terhadap manusia. Aku taknak perasaan ni. Sebab perasaan ni amat menyakitkan diri aku sendiri.  

Ya Rabb , lenyapkan lah segala perasaan yang ada ni. Aku taknak kehilangan cintaMu terhadapku :( Dan aku tak sanggup membiarkan hati aku disakiti oleh kawan aku sendiri kerana perkara itu sebenarnya perkara biasa tapi apabila perasaan ini menguasai diri , hati ini menjadi sakit dek perbuatan kawan aku sendiri. Kenapa perasaan ini wujud Ya Allah ? 

Eh kau yang diminati oleh aku , sila blah dari hati aku cepat ! HAHA aku taknak kau menguasai hati aku ni haa. Sakit tahu tak ? Adoyaiiiiii -,- Masalahnya kau tahu je aku suka kau tapi diam je. Tak gentle langsung dowhh -,- Sekurang-kurangnya kalau taknak , just admit it. Aku accept je benda tu walaupun benda tu pahit untuk ditelan. Sebab benda ni baru peringkat permulaan. Kalau kau diam sampai benda ni jadi tahap kritikal , memang menyusahkan aku nanti. Faham tak? Please respond on what I'm feel right now pleaseee ! Kenapa la aku admire kau eh ? Sengal je . Huh ! Menyesal aku berperasaan sebegini . Uwekkkkkkkk :p

K dah , puas aku lepaskan kat sini . Post ini khas untuk diri aku sendiri dan untuk si dia yang tak gentle tu ! HAHA kan dah kena kutuk dengan aku ni haa. Free je kau dapat PAHALA dari amalam aku ni haa. HAHA tak aci dowhhh -,- Dah k bye !


Die ni la BESTFRIEND aku kat APIUM ni haa :) And in shaa Allah forever and ever okay . Aku sayanggggg Fiqah sesangat :) She is the only one yang sanggup bertahan dengan keBONGSUan aku ni haa. Orang lain mana ada. Melayan aku macam bebudak ni ! Gedik kau Farah Aida . HEHE saje je. Yela , kat sini mak takde. Mak kat Perak. Kat 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-