Timbalan Pengarah ?


Assalamualaikum w.b.t. Minggu ketiga untuk semester dua :)


Last Saturday , majmuah aku ada liqa' kat BK15 untuk membincangkan pasal REHLAH yang tak sudah-sudah tu -,- Err , naik muak aku. Adoyyyyy !

Pelantikan baru pun kena buat la sebab yang dulu tu nampak macam dah kucar-kacir je kan. So, Ammar decide buat organisasi baru. Pengarah , diorang lantik Fakhrul Muiz. Next , pelantikan untuk timbalan pengarah pulak. Adoy mak , ade ke patut lantik aku. Aku taknak la weh pegang jawatan tinggi-tinggi ni. Aku tak bagi Ammar tulis nama aku , but dia still tulis jugak nama aku --'

Bila dah habes liqa' , Anis tanya aku , aku boleh ke tak , aku cakap TAK BOLEH. Sebab aku rasa tak mampu , and lagi satu , aku fikir si Fakhrul tu pun bosan asyik kena kerja dengan aku je. Then , Anis panggil Ammar keluar dr BK. Dia tanya kenapa and bla bla. Dia cakap kalau nak tukar , carilah pengganti. Then , I said YES , I'll :)

Dah habes cakap dengan Ammar , baru terfikir ada ke orang nak jawatan tu kan ? Tinggi kot jawatan tu. Adoyyy mula pening kepala nak pilih sapa. And sape pun yang sanggup nak bekerja dengan si Fakhrul tu kan. Maksud aku , dia tu jenis gila-gila. Sape pun yang boleh faham dia macam tu. Hmm. First idea , NAJAH :) So , malam tu aku decide nak jumpa dia kat bilik dia. Aku tanya dia , boleh ke tak. Die cakap , tak boleh. So , aku pun taknak la paksa dia. Next , aku nak pilih Ain , aku pergi bilik dia , tapi dia tak balek lagi . Aku tanya Sufi , agak-agak Ain boleh ke tak . And dia bagi la opinion dekat aku. So , bila aku timbang-timbang , I think she can't :( Hmm carilah mangsa-mangsa lain. And lastly , tak jumpa .

Malam tu rasa macam tension sangat . Tapi , alhamdulillah SAHABAT aku yang lain ada membantu aku especially Madihah and Anis :) Thanks sahabat ^^ Anis lah paling banyak bagi motivasi dekat aku. Aku rasa macam nak nangis pun ada. Tapi , tahan je lah . Malas nak bazirkan air mata. HAHA

Then , malam tu ada la macam-macam benda terjadi and the last aku je lah yang jadi TP .

Hmm. That's all. Flu and cough. Kurang sihat sikit harini. Effect semalam kot. HEHE.


Kami tahu kami comel. Erk -,- HAHA. She's one of my besties here :) Her name is Aishah bt Abdullah. From KL. Fourflat student in the future. In Shaa Allah :)

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-