Sometimes, I feel depressed with surrounding -.-


Bismillah. Assalamualaikum readers :)


Kadang-kadang manusia berlaku kejam terhadap kita kan? Bukan kerana mereka dengki atau benci dengan kita, mungkin sebab mereka sendiri tidak sedar bahawa mereka memperlakukan sebegitu.

Aku juga bukanlah seorang yang perfect but, I'm still have my own feeling. Kadang-kadang aku rasa macam benci, nak cekik-cekik manusia yang pentingkan diri. Kadang tu, ada je yang bila ada masalah, cari aku. And bila aku ada masalah, semua buat tak tahu. Korang buat aku macam tak pernah ada masalah dan tak pernah nak faham apa yang aku rasa. Kadang tu, aku malu nak mintak tolong dengan korang.

Actually, main point kat sini, aku tak rasa langsung UKHUWAH yang diorang selalu sebut-sebut. Aku kadang ada rasa menyesal kenal korang. Tapi, bila aku fikir balik. Ada hikmah semua ni. Mungkin Allah nak bagi aku rasa dulu.

And mungkin jugak bila ada orang baca post ni, mesti dia akan cakap "Mungkin benda yang kita pernah buat kat orang lain, akan kena kat kita balik" Means, dia nak cakap, sekarang ni aku kena lah apa yang aku pernah buat kat orang sebelum ni.

Kfine, aku tak tunding jari kat sesiapa. Aku sebenarnya RINDU suasana dulu. And mungkin bila aku cakap macam ni, mungkin korang akan kata, kau yang ubah benda ni semua.

It's okay. Satu kesalahan akan menutup 1000 kebaikan yang pernah kita buat kan? ;) Takpe, aku terima semua ini sebab aku tahu aku ada Allah >.<



Rindu nak berblogging sebenarnya :'( Tapi, masa amat mencemburui aku. Banyak sangat kerja -.- Assignment, minggu before study week nak kena hantar semuanya, exam syafawi la, exam praktikal ibadat la, munazoroh la, speaking la. Allah, sem ni sangat menguji :) Takpe, Allah lihat usaha hambaNya yang mencari ilmuNya :D

Sebenarnya banyak sangat nak share kat sini. Eventhough kadang tu ramai yang stalk blog ni tanpa pengetahuan aku *bajet gila* Tapi, ini hak aku nak bercerita kan. After KEKASIH HATI ketiga aku pergi meninggalkan aku dan family, almost time aku rindukan dia :'( Rindukan kegedikan dia dengan aku. Semoga Allah letakkan dia bersama dengan orang yang beriman. Ameen. Al-fatihah :)

 During celebrating our birthday together. 27 August & 2 September  
I do love her !


Love,
Fara 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-