Girlfriends at APIUM , Nilam Puri :')


Assalamualaikum cinta , Waalaikumussalam rindu :')
In the Name of Allah , The Most Gracious and the Most Merciful .

Before we face an examination , we need to relax and cool right ? That's what we're doing before we enter the hall . Cool je kan kan kan ? Memang lah cool sebab baru MID-SEM kot . Kalau final , gini jugak ke ? Heheh ^^ Sendiri pikir la bro . Takkan still gini ye tak ? Mesti ade struggle sikit kan ? Yelah , nakkan pointer terbaik untuk first semester ni . Takkan first semester dah frust menonggeng . Apa guna susah payah belajar time SPM dulu kan ? *HAHA dah membebel ke lain sudahnya :*


Bila Majmuah Satu dan Majmuah Empat bersatu :') Tapi ni bukan semua , separuh je ni . But they are my GIRLFRIENDS now :)


Kami budak Majmuah Empat yang nakal tapi AWESOME ^_^


Alia - Aishah - Farah - Shuhadah - WE ARE GIRLFRIENDS ^_^


Alia - Farah - Hani - WE ARE FACEBOOKERS ^_^


Hani - Shuhadah - Mida - Alia - THEY ARE MY NEW FRIENDS :*


" Sahabat , andai rupa menjadi ukuran sememangnya aku tidak layak menjadi sahabatmu . Andai harta menjadi sandaran , aku mungkin tidak mampu menjadi sahabat . Andai pangkat dan darjat menjadi perhatian , mungkin aku tidak berdaya menjadi sekufu . Namun begitu , jika keikhlasan dan kesetiaan menjadi pilihan , dengan izin Allah aku mampu menjadi teman yang selalu ada disisimu "

Comments

aLia aLi said…
weeii ,sweetnya :))) sukanya ::) thankkss aida :) first time pic aku ade
Capital FA said…
Haha gila menyampah aku bace komen kau . Macam pondan dah aku tengok . Haha welcome meh . Yea nnt kau bising takde gambar kau kan . Haha
aLia aLi said…
haha , mestilah kena bisingkan ,, pic aku sllu takde lah wei , nyampah

Popular posts from this blog

Rindu S A H A B A T ;)

My Priority Ever :)

Owhsemm Day ✿