Raya yang tersangatlah AWESOME & SERONOK :)


Assalamualaikum peeps :)

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1433H kepada semua Umat Islam di dunia :) Masih tak terlambat kan . Hehe alhamdulillah hari ni baru berpeluang nak bukak laptop lame-lame dan buat new entry ^^ Yelah , dua hari berturut-turut busy dengan tetamu dan beraya rumah orang :') Kfineee , semua orang busy kan ? Haha lagipun aku takde kampung dah . Rumah aku ni la kampung aku . Bukan macam orang lain , boleh balik kampung jumpe atuk nenek semua lah . Tapi itu bukan aku . Sebab atuk nenek aku semua dah meninggal :'( Isokey , masih bersyukur kerana Allah masih mengurniakan mereka ini . 

Tiada dalam gambar : Ahmad Kamil dan Shuhaimi 

Bersyukurlah dengan apa yang Allah dah kurniakan :) Itu yang penting . Hargailah KELUARGA kita . 

The first day of Raya ^^


Mak dengan cucu-cucunya yang pelbagai ragam . Ada yang menangis . Ada yang khusyuk tengok bunga kat carpet . Ada yang cool . Ade yang tak tahu ape-ape . Haha itulah KANAK-KANAK kan :)


Ayong's family . Tanpa suami tersayang . Suaminya kerja mencari nafkah utk keluarga di pagi raya . Tapi tetap ceria sebab masih ada ahli keluarga yang lain . Tapi dalam hati , siapa yang tahu ? Hanya ALLAH saja yang tahu :)


Abang Lan's family :) Alhamdulillah LENGKAP . Omey je twins tu walaupun banyak ragam . Err geram betui !
































The second day of Raya :)












Alhamdulillah semua urusan dipermudahkan oleh Allah s.w.t. Syukur syukur ! Raya kali ni sangat AWESOME walaupun tak banyak rumah yang kami singgah. Tapi kami tetap bahagia. Muahahaha


Okay la. Rasanya ini je kot. Ni pun dah panjang asenye. Penuh dengan gambar je. Haha caption tarak. Tapi korang boleh paham sendiri kan dengan semua gambar tu ? Setiap gambar ade maknanya yang tersendiri ^^ Paham-paham sendiri dan aku sebenarnya takde idea nak letak caption ape dah. Banyak sangat gambarnya. Haha

Btw , SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1433H k :) May Allah bless us Maaf segala salah silap kepada semua . 0-0 lah ye :*

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-