I miss the old you . I miss the old us :'(


Assalamualaikum w.b.t.


Hari ni rasenya tak tahu lah hari ke berapa kami tak berjumpa. Aku tak tahu lah kenapa keadaan berubah macam ni. Kalau bertembung pun , aku yang tegur dulu. Bukan dia :'( Sedihnya. Sobs sobs. Kenapa macam ni ? Dia pergi sekolah untuk iftor dengan member Taayah die pun tak kasi tahu aku dah. Tahu tahu je keluar gambar kat news feed yang diupload orang salah sorang daripada member dia. Time nampak gambar dia ada kat dalam album tu , rasa macam ada sesuatu yang menusuk hati aku ni. Aku terpikir. Die pergi sane tak bagitahu aku pun. Kalau dulu , ape-ape die buat mesti dia bagitahu aku. 

Aritu die balek sebab ayah dia sakit pun dia tak bagitahu aku. Itupun kawan dia yang bagitahu aku. Time tu rasa sedih sangat. Aku ni sape kat dia ? Nothing ? :/ Awak , awak tahu tak saya rasa macam NOTHING gila kat awak tahu tak ! Kenapa awak ignore kita sampai macam tu sekali ? Kita ade buat salah kat awak ke ? Kalau ade , tolonglah cakap. Kita tak suka macam ni. Kita MAKAN DALAM tahu tak ! Sedih je . Bila kita call pun , awak macam endah tak endah je . Kita datang bilik awak pun , awak buat macam kita ni takde pape je ==' Sengal je tahu tak ! Kita punya la care pasal awak . Awak boleh buat donno je ngan kita ? Sampai hati awak kan ? 

Time kita jalan kat depan ruangan kantin tu , kita tanya kawan awak . Ada nampak awak tak . Dia tunjuk awak ada kat dalam kantin tu tengah beli makanan berbuka . Kita punya la jerit nama awak . Tapi awak tak dengar pun . Sedih gilaa time tu :'( Kita try cari awak dalam sekelompok manusia yang tengah berebut membeli kat kantin tu . Akhirnya jumpa . Kita eksaited tapi awak ? Awak cool je --' Time tu , kita tak tahu nak campak muka kita kat mane dah . Malu tahu tak . Macam kita ni je yang beria rindu kat awak . Awak biasa je . Semenjak tu , kita dah rasa lain tahu tak . *tetibe terdengar nama awak diannounce* Tertanya-tanya , awak ada ke kat APIUM ni ? 

MasyaAllah , hati kita ni hanya ALLAH je yang tahu betapa sedihnya awak buat macam ni kat kita :'( Dah la . Kita malas nak tulis panjang-panjang . Awak bukan baca pun . Dan awak pun mesti buat biasa je . Lantak laahh ! Ade aku kesah ? :/ Nak baca ke tak , lantak ahh . Kita sedih gila dengan sikap awak sekarang . SEDIH , KECEWA , BENGANG , GERAM semua ada . 

Takpela . Awak memilih jalan ni kan ? Kita ikut je :) Peduli hape kan ? Awak buat donno , saya pun buat donno je la . Adil kan ? Takde la sorang sakit hati , sorang cool je .

p/s : mane K.Ili ? dia pun nak menghilang jugak ke ? kenapa semua orang ni ? kenapa semua menyembunyikan diri ? semua dah tak larat nak CARE pasal Farah Aida dah ? Takpe , aku akur dengan semua ni . Kalau semua nak blah , blah je la . Aku pun ada kawan lagi . Alhamdulillah dikurniakan sahabat sebaik mereka :') Mereka bukan CHIPSMORE . Tapi diorang ialah matahari yang sentiasa menyinari hari-hariku di Nilam Puri . 

Jiwang kan ? Lantak lah . Peduli hape . Ni blog aku . K bye !


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-