Bila RESULT student APIUM dah keluar :D


Assalamualaikum w.b.t 

Alhamdulillah masih diberi nafas untuk terus hidup di dunia yang sementara ini :')


ALHAMDULILLAH :')

Only this word can describe my feelings right now . Alhamdulillah Ya Allah . 

The results maybe an unexpected results for me . 

Urrrggghhhh actually aku taknak tengok result ni pun. Aku tak fikir sangat pasal result sebab takut gilaaaa :O 

Tetiba lepas abes kelas ULUM QURAN petang semalam , ade senior tu cakap result dah keluar . Grr . Jantung berdegup kencang ! Najihah ngan Afiqah nak pergi tengok . Pastu diorang ajak aku sekali. Aku cepat je jawab TAKNAK ! Haha naseb baik ukhti pun sama . Takut gilaa kot weh . Yela , UM ni semua budak pepandai wooo .

Aku pun balik la solat , then online . Malas nak pergi tengok result sebab takut sangat ! Then , bukak facebook , tengok news feed . Status Ahmad Saiful ngan Fatini Ali . About result . Tini , aku wish TAHNIAH dulu sebab aku tahu mesti gempak punya. Majmuah Satu kan . Pastu tengok die komen , 3.96 . Terus air mata aku mengalir laju . Tingginyaaaaaa ! Pandai siot diorang ni . Time tu rasa macam nak tembak diri sendiri . Uwaaaaaa :'( Tengah-tengah online tu , Fakhrul plak mesej aku. Tanya result aku camne. Aku pun jawab je la , aku tak tengok lagi. Die pun nak check result aku ke. Die pun confuse no matrik aku. Haha bagusss !

Petang tu sedikit kelam-kabut akibat kekeliruan pasal kuliah. Sat ada sat takde. Apehal entah ! Last-last ada --' Haha on the way nak pergi kelas tu , Afiqah tanya , no matrik aku berapa . Dia confuse antara 12 atau 14 . Pastu dia bagi handphone dia dan tunjuk gambar slip result yang dia snap. Haha sengal je Afiqah ni. Nak jugak suruh aku tengok result. Tapi Fakhrul ada cakap pointer takde. Pointer kena kira sendiri. So, aku LEGA sikit.

Lepas aku tengok gambar kat handphone Afiqah tu , dalam hati aku hanya boleh mengucapkan kalimah ALHAMDULILLAH je ! Alhamdulillah TAJWID tak kena repeat . Syukur sangatttt ! I got 4A and 1A- You know what is A- ? That is , TAJWID lahh ! HEHE . Yang lain alhamdulillah straight A . 

Pastu pergi bilik K.Put tanya macam mana nak kira pointer. Die tak gheti , pastu K.Niyana yang ajar semua tu. Die cakap ala , result camni biasanya 3.9 . Pastu , rasa macam seronok sangat nak bagitahu MAK ! Huhhh :)

Dan balek bilik online. Chat dengan Aishah. Mintak tolong dia kirakan pointer aku. Haha rupenya sama ngan Fatini Ali ! Syukur sangat ! Terus call MAK . Alhamdulillah dapat buat MAK gembira lagi :') Mak pesan , lepas ni belajar lah elok-elok. Boleh dapat pointer bagus lagi. Sem lepas yang kamu kata banyak maen tu pun kamu mampu dapat 3.96 apatah lagi kalau kamu buat betul-betul kan? Hmm , okay MAK ! Heeeeeee ~ 

Malam tu , lepas chaw awal dari TAFAQQUH , online. Baru teringat nak bagitahu Abang Meme. Ngeeee ~ Alhamdulillah dia pun berbangga dengan aku :)

Malam tu , aku pergi bilik Najah. Sesaje lepak. Nak tnye result dia. Pastu melekat kat situ lama lah jugak. Then Intan mesej aku. Tnya result aku berapa. Aku suh die call. Die call lama gilaaa ! Haha lepas tu , die nak cakap dengan Syafiqah , aku pun blah la dari bilik Najah tu . Hmm , lepas abes OTP dengan Shahrul Intan Shaieda , aku online jap . Time tu dah pukul 12.19am kot. Haha tapi gagah jugak nak online.

Aku online je , ramai gila IM aku . First ; KAMARUL  AFNAN → NASA → IZZAMUDDIN  ABANG MEME  FADHLI  FAIRUZ . Tudiaaaaa lenguh tangan mereply semua IM . Semua pasal RESULT. Huh ! 

Hmm , rasanya cukup untuk hikayat kali ni :) K bye ! Thanks to all those who are PRAYING for me Hanya Allah yang mampu balas semua tu :)


For you , my BELOVED MOM 
Sincerely from ADIK :')

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-