Percutian Singkat ke Pulau Pangkor bersama my lovely SIS :)


Assalamualaikum.

Cuti semester yang berbaki berapa hari je lagi ni , aku abeskan masa bercuti ke Lumut dan Pulau Pangkor :) Hari Jumaat malam kami bertolak ke Manjung dengan menaiki bas pada pukul 10.30pm. Sampai kat Manjung dalam pukul 12am gituu. A friend of my sis approachs us kat stesen bas Manjung. Kawan dia yang kitorang nak tumpang rumah die tu. Eceli aku follow kakak aku ngan kawan dia nak pergi kenduri kawan diorang kahwin. Aku ni saja menyempit. Saja nak berjalan. HEHE


     Kat Lumut :) Before pergi Jeti .                                                                        Beli topi jap. rm13 :)





          Before nak naik ferry :)                                                                       Pom pom kebabom >,<


Menggedik atas ferry sebentar :) 


Dah sampai Pulau Pangkor ^^



















Dalam ferry , dah nak balek Lumut dah :)


Gambar dia je banyak . Kihkih :P


Lastly , amek kau muka-muka hodoh kami . Macam-macam rupe kitorang buat . HAHA aku rasa , aku paling teruk . Over laks muka aku dalam gambar-gambar ni . First time weh aku macam ni . HAHA


Kbye semua ! Haha tak tahu nak cer ape . Tengok gambar dah la kan :D

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-