Jamuan Perdamaian antara Ikhwah dengan Akhawat Majmuah Empat (:


Assalamualaikum saudara dan saudari sekalian yang omey lagi handsome (:

Alhamdulillah program yang dirancang berjalan lancar dengan hendakNya . Syukur kepada Allah kerana memudahkan urusan kami semalam . Syukur syukur syukur ! TAKBIR , Allahuakbar (: 

First of all , Najihah as MC bla bla bla *malas nak cerita panjang*


Jyeahhhhhhh , kek yang akhawat sponsor untuk ikhwah sebagai tanda KEMAAFAN .


Bak kata mas'ul , Majmuah Empat to the fullest ! Hakhak pandai-II je dia reka tu . Bukan real pun . FAKE semata . Kitorang tengah carik tagline untuk majmuah (:


Haaaaaaaa tudiaaaaaaaa bila akhawat dapat kamera . Bergambar je la kojenye . Husna la ni ajar aku . Huehue .


Husna si POYO ! haha semangat beno tangkap gambar sebab nak letak kat blog . Maklum la blog baru UPGRADE . Hakhak . 


Tiga gadis comel tengah tu bertemakan ungu . Dua gadis yang menggedik tepi tu bertemakan hitam . Ehek . Gurau aje maa (:


Ehem ehem . Kami adik beradik bak kata Nasa . Betul lahh tu ~ Kitorang ni boleh dikira macam adik beradik dah . 


Woyyyy , apa ni kembung-II tudung kau Husna ? Tak grand la gambar ni . Acewahh bajet je ni . Okay lah tu kembung pun . Janji omeyyyyy. Opsssssssss -,-


Errkk ? Kitorang lagi . HAHA . Suka hatilah aku nak letak gambar sapa . Kitorang tadi dah macam photogenic beno . Yelah , aku jadi camtu sbb Husna la . Eksaited beno nak masuk gambar dalam blog . HAHA


SI PEMOTONG KEK . Sebenarnya Anis and Aifaa tu tengah malu ikhwah tengah tengok diorang . Haha . Kalau aku , watlek sudaa (:


Lailahaillah Muhammadur Rasulullah ! Korang lagi . Memang photogenic betul lahh ! HAHA


Jyeahhhhhhhhhhh ! KAMI GADIS UNGU malam ni . Tidak dirancang pun . Tiba-II masuk BK10 tu , ramai plak pakai baju ungu . Syukurlaaa ~


Muka eksaited nak minum koktail buatan Aifaa and others . Sedap wooo koktail tu . Untunglah ikhwah dapat minum sedap-II (:


Ni la kerja kami . Menggila depan kamera . Tak ingat yang perut tu tengah berdondang sayang menjerit kelaparan . HAHA . Ape-II pun , AKU SAYANG KORANG wehh !


First time bergambar depan KKNP AMK . Oppsss lupa . Korang tak tahu singkatan tu utk apa kan . Okay KKNP AMK tu ialah Kolej Kediaman Nilam Puri utk blok Al-Malik Khalid .


Alolololo sweet je kitorang kan ? Farah sayang Ekyn taw Suapan ikhlas tu . Orang lain tak dapat taw . HEHE


Adoyai . Aku sampai speechless tengok gambar diorang ni je . Hakhak padahal gambar sendiri . 


Nampak kan muka aku eksaited di situ . Nampak tak ? Tak nampak takpe . Eksaited weh awal sangat dah ada jamuan . HEHE


Yeahhhhhhh , ni la kawan-II aku kat Nilam Puri ni . Menggila bila depan kamera *bajet kat Taayah dulu takde*


Tengok mulut aku tu . Time menaip ni pun aku boleh wat mulut camtu . HAHA . Lapar sangat tu sebenarnya . Dari pagi tak makan . Sarapan , lunch , dinner semua tak makan . Malas nak turun kantin ! HEHE . Kaki tu manja sangat !

Farah rasa malam ni seronok sangat . Sebab masalah dah SELESAI maybe (: InsyaAllah . Moga Allah lembutkan hati mereka . Hati manusia ni bukan keras mane pun . Sekali kita letak lilin cair lah . Haha amende aku merepek entah . Conclusionnya , UKHUWAH tu sangat penting sekarang ni . Tak kira lah antara ikhwah dengan akhawat ke ape ke . Asalkan UKHUWAH tu terjaga . Ikhtilat jangan lupa . 

Akhirul kalam , MAJMUAH EMPAT TERBAIK insyaAllah !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-