All the killer subject ended *BIG SMILE*



Hello brothers and sisters ;)

Assalamualaikum semua !

DONE ulum quran's paper :) *BIG SMILE again.


Inilah kami. Geng study week :) Menetap di bilik A124 a.k.a bilik Nur Aliah Ali Ahmad. 

Banyak cerita harini weh !

First of all , time exam ULUM tadi , Madihah hantar awal , pastu aku usha dia , penat aku berdehem , dia tak pandang pun , sengal gila . Pastu , aku usha Alia pulak . Dia pun sengih tengok Madihah hantar awal . Tapi dia tak pandang , last-last kitorang sengih berdua je  *time tu , aku baru soalan 2*

Then , si N hantar . Time dia berjalan tu , aku terus pandang Alia tapi nampak si Najihah dulu. HAHA. Ngekek ngekek kitorang time tu *bajet seat dekat-dekat , padahal jauh kot , sempat lagi gelak sesame* 

Aku tengok jam , pukul 3.15pm , aku ajak Alia hantar , aku ingat dia nak refuse tapi dia OK je. Haha. Aku pulak yang taknak hantar tapi hantar lah jugak sebab dah 3x check. So, aku decide nak hantar je lah. Aku taknak ajak Fiqah sebab kemungkinan besar , dia taknak. Hehe. I faham dia :) Then , aku suruh dia bangun dulu , dia pulak suruh aku pulak bangun dulu . Aku seret lah kerusi , Alia pun seret kerusi tapi tak bangun dua-dua. SENGAL ! Alia bangun , aku pun bangun , jalan penuh keyakinan nak hantar , tetiba aku nampak Najihah jalan nak hantar sekali :) Pergggggggghhhhh terbaik lah NANO ! Bila tiga-tiga dah sampai kat depan , si Najihah tolak si Alia , yang aku tolak si Najihah , haaaaaaa elok lah tu. Saling melengkapi ! Tak sangka pulak time tu ada pemerhati *Alan* 

Then , kitorang lepak kat bangku bawah pokok tepi dewan sambil menunggu ahli-ahli yang lain. Then Fiqah muncul. Tinggal si ukhti jerrr. Lama kitorang tunggu , tak muncul-muncul si Kak Limah ni. HAHA then nampak macam nak hujan , kitorang pun keluar je lah. Belikan nasi je untuk si ukhti. Then , titisan hujan mula turun. Apa lagi , melintas dalam hujan le kami. 

Sampai kat kedai nenek , aku nampak sorang ikhwah tapi tak nampak muka la tapi bila dah dekat tu , aku pun nampak macam Amir Hamzah je. Rupanya si Nasa pun ada. HAHA apa lagi , malu-malu kesing lah si Alia tu. Jalan straight je tak belok-belok. HAHA.

Bila dah siap beli semua makanan , nak balek AMK , tetiba hujan makin lebat. Aku , Fiqah dengan Alia tak lintas lah. Tapi si Najihah , Atiraf , Nadhirah , Aishah semua dah lintas dalam hujan-hujan lebat tu. Kitorang perhati je dari deretan kedai tu. HAHA sumpah lawak gila diorang kat tengah jalan dalam hujan. Huahua.

Then sampai AMK , apa lagi , terus terjah makanan masing-masing , yang kuyup tu , tukar baju lah kan. Aku tak pun. HEHE >,< 

End :)

Flawless smile can hide other sadness :D


LOVE BOTH OF THEM 

Esok MUTOLAAH pulak. Tak tahu nak baca apa.

Diorang kata hafal syair lah bagai. 

Padahal macam tak faham Ustaz Azhar tu macam mana. Dia kan suka amek petikan dari luar. HUHU. 

So , aku goyang kaki je kot harini :)

Kbye !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-