Sepanjang minggu exam. Ahad until Tuesday :)


Assalamualaikum hye !


Say hi to ;

ADDMATH :D

Oh peeps , today aku exam ADDMATH dowh. Perrgghh terbaik !!!

Tak sangka keluar soalan tahun lepas. 

Dan alhamdulillah , dari semalam hingga pagi hari ini , aku tidak berhenti-henti membuat latihan dari soalan tahun lepas :) *big SMILE*

Masuk dewan , baca doa dan selawat , then tulis segala maklumat diri di kertas jawapan.

Dan buka kertas soalan , masyaAllah ! Alhamdulillah *rasa nak jerit kuat-kuat dalam dewan*

Itu kisah ADDMATH.

Ini kisah TAJWID. Semalam exam. Alhamdulillah juga.

Surah Al-Jin , aku berserah pada mulanya kerana malas nak mengulang , hanya mampu berdoa yang akan kelaur soalan mintak lepas Bismillah dan doaku MAKBUL !

Bersyukur sangat Ya Allah !

Kelmarin exam ENGLISH. Pun alhamdulillah.

But a little dissapointed with the listening test. Grrrrrrr. It is the first time I do.

Like errrrr --'

But , totally , I'm satisfied with all my efforts :)

ALHAMDULILLAH :D

But , I'm sad for my bestfriend. Sorry dear. I can't help you. Don't sad sayang. Kalau awak sedih , saya pun sedih jugak tau tak. Awak jangan la sedih-sedih. Saya sentiasa doakan yang terbaik untuk awak. Takpe , ada hikmah semua tu okay sayanggggg :) Awak dah usaha kan.


Hmm , apa lagi eh ? Ehem ehem. 

Takde dah kot. Hikhik ;p

Lagu baru ! Yeayyyyyy !

Kbye ! Assalamualaikum :)

Do pray for me tomorrow.

ULUM QURAN pulak :*

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-