Amanat Putrajaya :) Ini Kalilah !


Assalamualaikum.





Fuhh fuhh *tiup sawang* Aiyyyaaa ! Lama gila tak update blog. Haiyya manyak busy la. HAHA. Bukan manyak busy cuma talak celita malu celita sama lu olang woo :D

Ahha ! Sekarang semua orang tengah HOT pasal PRU-13 kan kan? Kempen sane sini , fitnah sane sini , rasuah sane sini , kutuk sana sini , lancang sane sini. Kalau bukak news feed kat Facebook, konfirm penuh dengan cerita-cerita pasal politik. Phewwwwwww :3

Malam 27 April , aku sekeluarga pergi ke Arena Square untuk menghadiri "AMANAT PUTRAJAYA" bersama penampilan istimewa Tuan Guru Haji Abdul Hadi Awang ! Mula-mula semua rileks je kat rumah. Tetibe Abg Kamil tanya , taknak pergi Kuala ke? Ade Haji Hadi. Lepas tu , ada la perbincangan sesama dorang. Aku tekun mengadap laptop meng-online FB bersama _________ tettttt ! RAHSIA :D Haha. 

Then tetiba dorang kata nak pergi. Ahh terpaksalah aku bersiap segala bagai. Aku ni dah la ada masalah dalam dressing --' Memang kelam kabut lah aku. Dorang senang je nak bersiap. Aku ni terkial-kial. Udoh le tadi tengah sedap menyembang dengan __________ tetiba kena tinggal camtu je. Naseb baik dia sangat memahami. Aku cakap, kita text je la. Senang ! HEHE :D Then , pum pang pum pang , SIAP ! Naik kereta terus cabut ke Arena Square.

Sampai je kat pekan Kuala , round area Arena Square tu nak cari parking. Fuhh , takpayah cakap la kan. Mestilah FULL. Silap besar la kalau rasa ada parking lagi. Last-last parking kat bangunan ping-ping. Situ je yang kosong. Tapi gelap kot kat situ. Takpela. Allah ada :) 




We just walking to that place. Mula-mula kami sampai , tak nampak cam ramai. Bila dah lama kita duduk , usha belakang , perrgggghhh RAMAI GILA. Sebenarnya ramai je , tapi ada yang duk luar daripada bangunan tu. Mungkin sebab nak angin malam kan (:




Alhamdulillah , majlis berjalan dengan lancar :) Tepat jam 12.30am , majlis berakhir dengan alunan lagu Negaraku yang mana sebelumnya lagu rasmi PAS :D

Wallahua'lam :)

p/s : Ada sedikit keterasaan hati , seorang kawan menjejaki daerah Kuala Kangsar tanpa memberitahu saya. Tapi saya mengerti. Siapalah diriku ini. Sekurang-kurangnya ajaklah berjumpa. Tapi it's okay. Benda dah berlaku. Agak terkejut semasa membaca blog beliau. Sekejap je tu. No hard feelings :) SMILE Farah. Chill chill ! Ahha.




End :) Assalamualaikum. Have a nice day !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-