Kegembiraan dalam Kerinduan :'(


Assalamualaikum anak-anak ibu.

HAHA :D Bila masa aku beranak ni. ?And bila masa pulak aku buat kenduri nasi minyak ? 

Wakaka :D Abaikan. Aku merepek je kat atas tu. 


Banner ni , aku buat khas untuk SWEETHEART aku :') RINDU sangat kat die :( Hmm. Eh eh apa sedih-sedih ni. Orang nak cerita benda gembira ni. HEHE.

You know what? Rabu depan, SWEETHEART kita nak mai umah :) Seronoknyaaaaaaa :O Tak terkata rasanya. Walaupun 4hari je, tapi tetap bersyukur sebab dapat lepas rinduuuuuuuuuu. 

Moga-moga semuanya dipermudahkan. Ameeeeeenn. 

Hmm, aku pun tak tahu kenapa tiba-tiba dapat idea nak printscreen apa yang kami sembang dekat Twitter. Mungkin sebab nak buat kenangan kan. HEHE. Saje nak sweet-sweet kat Twitter. Bagi aku, tak salah pun. Bukan dosa pn kn? Ehem. 

Weeeeeeeeeeeeee :D Enjoy all this :)














Sweet kan? Ehehe :) Kami memang SWEET cam COTTON CANDY. 


Hai kakak :) Ni adik buat untuk kakak. Kalau tak cantik , sorry taw :( Adik baru belajar.

Bila adik dah pro nanti , baru boleh buat yang laaaaaaaagi cantik daripada yang ni ^^,

Hmm , kakak , adik RINDUUUUUU sangat kat kakak ;) Tapi takpe , next week kita nak jumpa . Tak sabarnyaaaaaaaa :O HAHA

Okay , semoga selamat sampai ke Bandar DiRaja , Kuala Kangsar ye kakak ^_^

Kbye !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-