Kenduri.


Hey readers.

Sumpah. Mata ni always nak keluarkan tears dia yang dah lama bertakung kat dalam tu. Bosan duduk rumah tanpa SAHABAT :'( Aku sedih. Aku rindu. Aku penat. Penat nak pendam perasaan ni. 

Okay okay. Jauh menyimpang dah ni. Tu sembang lain entry. Ehem. Ini kisah beberapa minggu. HAHA maklumlah. Internet disambar petir. Sabar je lah. Baru 2 hari internet diperbaiki. Alhamdulillah :D

25 Mac 2013 , sepupu guwe kahwin. Dengan lelaki pilihan dia sendiri. Hantaran only RM4000. I respect her. Like UAI said , semakin murah maharnya , semakin berkat perkahwinannya :)


Model MASJID :)

Masjid Kati. Masjid ni la bakal menjadi tempat aku bernikah jugak. Weheeeee :D


Okay . Inilah pengantinnya. Yang duduk tu , mak dia. And tudung labuh tu MY MOTHER :) Twink twink. Omeynya mak kita. Kita ikut mak kita lah. Mueheheheh :)


With dear Harith ^_^


With my dear partner ^_^


Again. With Harith.


Ni semua ambik aura kahwin. Kecuali Mak dgn kak Rabi. Muehehehe :D Comelnya aku :) Opsssssss -,-

Hari tu amat memenatkan kot. Adoyaiiii. Tidur kemain macam kakak sendiri yang kahwin. Padahal sepupu je pun. Yela, saudara mesti duduk kat rumah diorang lama sikit. 

Ni baru penat kenduri sepupu , belum penat kenduri abang sendiri nanti. Coming soon :) InsyaAllah 2nd of June 2013. May Allah ease everything. Nak dapat kakak ipar lagi ^^, Yeehaaaaaaaaa !

Aritu , sebelum internet I rosak. SWEETHEART kita ada kirim kan gambar kat Facebook. Nasib baik sempat. Dapat lah aku tengok setelah sekian lama tak tengok dia senyum macam ni :D


Thanks awakkkkkkk :D Rindu awakk sangat-sangat. Saaaaaaaaaaaayangg awakkkk sampai SYURGA ! Ameeeeeenn.

Kbye readers !

Rindu my dearest SWEETHEART  FIQAH , rindu NILA 4.0 Version , rindu NANO , rindu Jemaah Maggi.

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-