Rindu. Ko. Miss. You.


Assalamualaikum peeps :) Hari ke-14 selepas MERDEKA Final Exam 2012 >,<



First picture :) He said , he miss me ? Oh My God . Actually time tu aku nak logout dah . Sebab time tu dah pukul 1am kot. Memang anak panah dah sampai nak logout tetiba je muncul IM dia . Haha langsung tak jadi . Kesian pulok kan . Bukan senang budak oversea nak chat ngan aku . Sorang tu dah kemain sombong lagi --' Tetttttt dah masuk cerita lain pulok . Hehe




Second picture :) Ohh betul ke dia yang type ni ? Ase cam tak caye je . First time kot dia chat gini . Gamaknya mmg rindu betoi la kat aku . Haha




Third picture :) Sengal je dia ni -.- Aku tanya sebab time tu aku dah ngantuk . Time tu dah merepek sembang pasal member aku yang study kat Al-Bayt pulok . Lepas tu dia duk cerita pasal Al-Bayt la ape la . Takde kena mengena langsung antara aku dengan dia . Bukannya aku merajuk tp aku tak sampai hati la nak cakap aku dah ngantuk . Layan je lah kan . Sebab ni je kesempatan yang ada nak chat dengan dia . Nanti dia busy pulok kat sane . Yelah , study kat Jordan bukan cam study kat Malaysia ni haa .





Fourth picture :) Akhirnya , time tu dah pukul 2am kot . Aku kena logout jugak nanti tak pasal-pasal membebel plak singa-singa kat rumah ni esok . Haha . See ? The phrase " take care " tu aku terharu sangat . Even two words boleh buat orang laen terharu right ? Hmm aku mmg suka gila orang tulis words tu . 

Last but not least , aku memang terharu gila kot dapat chat gini . Sayang kau kawan :)


Sincerely me , Farah Aida heart

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-