Wondering .____.



Assalamualaikum peeps :) And this is the second post for today .


Semenjak dua menjak ni aku rasa happy lah jugak kan . Nak tahu sebab ape ? Sebab bila message masuk je , orang cakap rindu aku . Anyway , cuti ni memang jarang aku yang start mesej dulu ( Celcom ) . It is because aku malas la asyik aku je yang mesej orang . Aku pun berlatih la tak mesej orang dulu sebab aku nak orang lain yang mesej aku dulu . Aku nak tengok , ade tak yang nak mesej aku ? Haha . Ade je tapi asyik orang yang same je . Haha .___. Okay sambung ceghita . Even orang yang baru aku kenal pun boleh rindu aku . Hmm , actually kenapa diorang semua hadir dalam hidup aku eh ? Ada yang cakap sayang aku la bagai . Yes memang aku tak faham perangai jantina mereka sebenarnya . So , now on aku nak belajar la actually diorang ni macam mana ? Kalau diorang cakap rindu , sayang tu " Are them really mean it whey they say it to me ? "

Still wondering .________. Nak tanya sapa ? I don't know laa .



Okay , sila abaikan post ini . Aku malas nak hurai panjang . Kang lain tanggapan pembaca blog aku kat aku . Huahua macam ada pembaca setia je ^__^

----------------------------------------------------------------------------------------

Okay ni ceghita semalam , time aku belek-belek News Feed Facebook , tetiba jumpa "phrase" ni . Sentap aku --'

Perempuan mudah jatuh hati pada seseorang yang rapat dengan dia. Dia rapat dengan awak tak semestinya dia ada hati kat awak. Kadang dia cuma ingin hilangkan rasa sunyi di hati dia :)

Tetttttttt

 ----------------------------------------------------------------------------------------

TAMAT :D



Sincerely from the bottom of my heart ^__^ Please boys who are SINGLE , don't communicate with me :) If not , I'll like you unconsciously .____________. I don't want it okay :D

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-