Azam baru 2013 ! Go go FARAH AIDA !


Assalamualaikum dan Selamat Tahun Baru 2013 ;)

"Pagi tahun baru ini , aku masih lagi menghirup udara yang sama , dan solat di atas sejadah yang sama. Tapi ku berharap , semoga roh tahun baru Masihi ini , sedikit sebanyak menguatkan azam ku untuk berubah menjadi LEBIH BAIK. Tiada siapa lagi yang boleh membantu aku berubah melainkan diri aku sendiri. Ya Allah , bantu aku. Bantu keluarga ku. Bantu sahabat-sahabat Islam ku. Mohon kuatkan hati-hati kami semua."

CERITA 1

Azam TAHUN BARU . Hmm ape ye ?
 1. Nak kurangkan tidur lepas subuh. In Shaa Allah :) Caranya ? tidur awal dan berdoa semoga Allah kejutkan aku di subuh hari . Niat baik , dibalas baik kan :D 
2. Mungkin nak jadi sopan sikit tapi rasanya macam susah je sebab inilah diriku tapi akan kucuba sedaya upaya. Kalau tak berubah tu , memang jodoh aku bukan dengan sopan kot. Kihkih. *jangan kutuk aku*
3. Nak lupakan apa yang dah lepas. Teruknya aku time 2012 ;( SADLIFE -,- 
4. Jaga hati pleaseeee!
5. Nak jadi kawan yang baik untuk NUR AFIQAH NADZIRAH BT ZURKIFLI 

CERITA 2

Pagi tahu baru ini juga aku tidak tidur lepas subuh gara-gara si Fakhrul Muiz yang suka kaco aku pagi-pagi sebab tak kasi aku tidur lepas subuh. Thumbs up my friend ! Anda berjaya membuatkan aku tak tidur lepas subuh. Padan dengan AZAM TAHUN BARU aku kan :) Sekarang rasa macam beratnya mata tapi tahan je --' Ingat tazkirah Amree semalam. Perrghh amat terasa. Huahua dan aku percaya bukan aku sorang je yang terasa bahkan ramai lagi. Kuangkuangkuang. Betul lah tak elok tidur lepas subuh kan. Bak kata orang dedolu "Rezeki tak masuk" Harhar ~

CERITA 3

Hmm tahun baru tanpa SAHABAT BAIK :( Dia balek Terengganu sebab Tok Ki dia meninggal pada jam 5.30am tadi. Semoga roh Tok Ki Afiqah dicucuri rahmat dan diletakkan dalam kalangan orang yang beriman. Ameen. 

Rasa jauh sangat ;( Itulah aku. Tak boleh survive life kalau Afiqah takde kat UM. Eventhough ramai lagi manusia kat UM ni haa. HAHA. Naseb baek lah malam tadi dia tidur bilik kita. HEHE 

CERITA 4

And pagi ni dapat berita baik apabila kelas NAHU batal ! Haha macam-macam cerita untuk Tahun 2013 ni :) Ouhh My God , hope that hari ni bukan hari untuk tasmi' Surah Muzammil. Lagi satu ayat tak hafal yakni ayat last tu. Perrghh panjang siot. 

CERITA 5

Malam tadi , saje kaco bebudak yang sepatutnya present untuk NAHU harini yakni EKYN , NADA , NASUHA and ELISA. Kahkah. Diorang lepak bilik Nasuha. Dekat sangat dengan bilik aku. Kemain lagi siap dihidangkan roti , air milo dan macam-macam lagi. Baguih bebeno roomate Nasuha tu yakni si kembar. Faezah dengan Najihah. 

Sudah habes cerita baa. 5 cerita saja sudah cukup kan? HEHE

Okay , SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2013. Semoga bertambahnya umur kita , bertambahlah amalan baik kita ^^ AMEEN. Same-same lah kita berubah ke arah kebaikan .


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-