Always recall the best moment with them :)


Assalamualaikum w.b.t


Ain Najiha

Miss you damn much sayangggg :'( Miss the moment kita gurau senda kat para rumah merah. Gelak-gelak macam orang tak betul sesame , tepuk tampar sesame , tidur lambat sesame , dengar cerita each other sesame , ngumpat sesame , gosip sesame. Adoiii tapi semua tu berlalu cepat sangat. Eventhough kita sempat kenal hampir 3bulan cenggitu , tapi we act like dah lama kenal. Btw , nice to meet you there :') Sangat beruntung dapat peluang kenal Ain. Kalau aku tak amek STAM , takde lah aku kenal ko eh. HEHE.

We always take care each other. Setiap kali dia balik rumah and online , konfirm kitorang akan tegur. Kalau dulu , dia always mesej kalau balik rumah. Tapi tu semua dulu. Sekarang tak dah sebab phone maxis aku hilang ! :( Susah nak mesej. Harapkan laman sosial je. Itupun twitter. Facebook aku deactive. Atas sebab tertentu. 

Tweet petang tadi ;

Me : Awak sihat ?
Ain : Alhamdulillah sihat. Aunty?
Me : Alhamdulillah sihat jugak. But , biasalah manusia takdapat lari dari masalah :)
Ain : Problem? Normal lorh :) Me too. Baru first month , dah macam-2 jadi.
Me : Share la.
Ain : Takkan kat sini kott cik kak ? --'
Me : Hmm dah tu? Nak cer kat mane ? Kita deactivate FB la cik adik :) DM je la eh ?
Ain : Tahu , awat sampai deactive kak oii ?
Me : Mane tahu? Hmm, aku deactive sebab taknak sakit hati dengan cacian kawan-kawan.
Ain : Stalk ahh . Haha :D Ohh gitu , story ahh . Eh , check DM
Me : HAHA ada adik kita stalk FB kita lah :D Kuikui. Hmm boleh je nak story tapi xtahu camne. No hilang :( Check DM :)
Ain : Ha , bangga tak ? Haha . Itulah pasal, dah lah yg hilang nye num maxis :( DM dah lah lmbt. Oke, DM-ed :)

Tengok tu , sampai stalk FB aku bila balik. Hmm , sayang kau lah Ain :) Btw , sabar dengan ujian yang mendatang okay. Aunty mintak maaf sebab aunty takde bersama Ain time Ain susah. Dulu, time aunty sedih , Ain ada dengan aunty , tapi aunty jauh sekarang ni :( Maaf sangat-sangat. Semoga Allah kuatkan hati Ain untuk hadapi semua ni. Aunty tahu Ain mampu tangani semua ni. Ingat ! Jangan fikir pendek ye sayangggg. Fikir masa depan. Pasal si dia tu , abaikan ! Biar dia SYOK SENDIRI. Kalau benda bukan fakta , kau diam sudah. Lama-lama dia penat la sebarkan benda palsu semua tu eh. Aunty sentiasa sokong Ain ! Ain kuat okayy ! Hargai orang sekeliling yang ada bersama Ain ketika Ain susah. Yang datang hanya untuk mengambil kesempatan , Ain kena berwaspada sikit eh :) That's all for this post eh. Ain TABAH eh ! Allah tahu kemampuan Ain :) Let bygone be bygone. Takecare !


Nursyamimi

Ni sorang lagi mek ni , rindu kat dia jugakkkkkk :') Miss damn damn much ! Rindunya nak main surat dengan awak. HEHE. Bila face-to-face , masing-II speechless. HAHA.

Kat sini , takde orang aku nak sembang macam kat Taayah dulu. Bila bosan je , sembang dengan ko , Syida or Ain tengah-tengah malam.  Adoyaiiiii. Zaman remaja tuu. Aku pun tak matured lagi. Wakakaka. Bajet masuk U ni , aku matured je. 

Kita dah jarang contact sikit sebab tak tahu nak cer apa. Kalau dengan Mimi ni , aku tak tahu nak sembang ape. Tak tahu lah kenapa. Kalau kat twitter , aku yang tegur dia dulu *tutup muka* Hmm , nak harap Cik Dee tegur kita dulu , huh , memang tak ah ! Tak gituu Cik Dee ? HAHA

Dia pun salah seorang Maxis's user :( Hmm very difficult to contact now. Sadlife -,- 

I always pray that you always HAPPY with your life without me around you like before. Acewahhhh bajet lame je kenal. Padahal sama je lamanya aku kenal Ain. HAHA.

Take care ye sayanggggggggg :') Dont forget me okeh , kalau kau lupa , memang kau nak kena sepak *guna kaki* lah dengan aku. Wakakakaka. Nanti bulan 3 aku datang sekolah , sila sambut aku dengan paluan kompang eh :D

Sincerely me ;

twink twink ; aku tahu korang pun rindu aku , wakakaka , nah amek sebijik !

p/s : sorry eh korang . num maxis I hilang , facebook deactive , very sorry . kehidupan sekarang makin complicated. semakin ramai yang datang mencorakkan kehidupan aku. terima kasih kepada mereka dan anda semua :) last but not least , belajar rerajin eh korang. aku sentiasa doakan korang! buat yang terbaik , jangan hampakan parents korang yang ke hulu ke hilir mencari duit semata-mata nak menyekolahkan korang. bye korang ! esok balik sekolah kan , kikikiki padan muka korang ! take good care :) Ain jagakan Mimi , Mimi jagakan Ain . Saling care untuk aku . HEHE #IniSemuaPoyo

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-