Aku tetap mahu berjumpa dirimu di Syurga Allah ♥


Bismillahirrahmanirrahim.

Assalamualaikum readers :)

*gambar hiasan*

Dah seminggu 2 hari aku hidup kat Nilam Puri. Macam-macam perasaan dah aku alami. SERONOK, sakit hati, RINDU pada si dia yang tak muncul-muncul depan mata *POYO* , sedih, lega, puas. Wahhhhh ! Semua ada. SERONOK sebab dah jumpe dengan kawan-kawan, sakit hati pun sebab kawan, haha :D Rindu tu malas nak explain, sedih sebab takde mood nak belajar, lega sebab dah lepas MUNTADA, puas sebab dah boleh bawak kereta !! :D Fiqah ajar. Muehehehe. 

Sejak dua menjak ni, aku banyak terasa dengan orang sekeliling. Walaupun ayat "Asyik berdua je" tapi ayat tu sangat mengguris hati. Tuan badan tak tahu aku terasa sebab aku malas nak bgtahu. Sebab itu hak masing-masing nak bagi pendapat :) Aku malas nak cari gaduh. Nk cakap pasal terasa, banyak sangat lah. Hmm, malam tadi aku nangis. Banyak sebab. Antaranya ;

1. Terasa dengan orang sekeliling.
2. TENSION sebab takde subjek yang menarik untuk sem ni.
3. Sakit pinggang.
4. Blok aku banyak masalah wifi & plug =='
5. Penat latihan TOBUR.


























Abes dah MUNTADA :) Lega walaupun tak menarik pun cerita kitorang. And tak habes pun ==' Ahhhh ! :p K saje nak update blog. Internet kat bilik guwe macam haremm sikit. Tu jarang nak update blog. Ahhh, TENSION ah duk kat NP ni. Tiada keselesaan langsung ah :'( Nak nangis je rasa. Hmm, dah nangis pun. Sobsssssssss ! Hidup aku sekarang macam dengan Afiqah je kat NP ni. Orang biasa semua dah jauh. Sedih lagi. Sobssssss :'(

Kbye !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-