Perkembangan Study (:

Bismillah. May Allah bless us today :)

Alhamdulillah harini Allah bagi semangat aku kembali. But, Sorof masih lagi mengantuk +.+ Time Sorof aku tidur dan tenaga itu aku gunakan time Sejarah & Hadith :D Tengok ni haa, aku highlight kemain semangat lagi ! Hehe. Hobi aku time sekolah menengah kembali menjelma :) Ahha, ini lah Farah Aida yang dulu. Jari seni. Puiiiiii :p HAHAHA.





Okay, ini time MAQAL pulak. Kelas pukul 4.00pm sampai 6.00pm (: So sweet la Ust Sufillah. OMEY ngat dia. Best belajar dengan dia harini. Itulah aku cakap, harini aku dapat semangat yang luar biasa dari Allah. ALHAMDULILLAH :D




Nama aku yang pertama Ust Sufillah sebut ==' Naseb baek aku TIRU Najah punya taw. Kalau tak, kantoi malas buat homework. Wakakaka :D Ust ni sangat memahami. Dia just ambil buku then terus tulis ayat kat papan putih. Dia mesti tahu kita akan malu nak baca ayat sendiri. Betul tak? :/ Sila angguk ! HAHA. And konfirm la ada salah kan. No worries. Lagi best kita tahu salah kita right? Even bukan ayat aku sendiri. Opssss -,- Hehe


A big thanks to AliaAliAhmad for lending her new handphone to capture all these photos (; Kamera phone aku tak cantik sangat. Maklum la 2.0megapixels je :'( Sobssssss ! Sedih tu memang sedih tapi aku ni jenis SAYANG barang. Aku taknak beli phone baru selagi phone tu masih bernyawa dan boleh berbakti kepada aku. Furthermore, phone tu Ayong kasi time 2010 dulu. So, SAYANG lebih la kan ;)

Harini HARI BAPA. And most of my friends in Facebook, wish to their father. Automatically I'm reminded about my late father :'( I miss my FATHER. Nobody can replace him. Pendek sangat masa bermanja dengan abah. Abah, you're the BEST You're my FOREVER hero !

p/s : Pagi ni tertext benda yang memalukan +.+ Maluu sangat !!! Macam mana la aku boleh tersend benda tu. Tak sedar kot. Aku sedar aku balas text tapi aku tak sedar apa yang aku tulis, and kepada siapa ==' Sadiss kan cerita ni. Haihh ! Btw, awak, IMISSYOU :'( Miss our old conversations. Hmm, after this lama sikit kot kita tak contact sebab malas nak topup. Stop messaging people. I'm tired of all this. Waiting for your text everytime but there's no text from you. Kat Facebook pun macam orang bodoh je tunggu orang tu tegur. Hmm :/ Kenapa la aku jadi macam ni kan. Payah kalau dah SAYANG orang ni :( Itu sebabnya aku tak suka SAYANG orang. Sebab aku ni jenis MANJA. Nakkan perhatian lebih. Tapi takpe, kita ada SWEETHEART yang sangat SETIA ! Hehe :D

*mohon dia tak baca blog aku*

That's all. Bye ! >.<

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-