Kita berpecah ^^


Assalamualaikum and hye to all of you :)

Harini hari ketiga aku berada di APIUM. Dan aku rasa ketiga-tiga hari ni lah aku memendam rasa. Memendam rasa yang susah untuk diluahkan kepada mereka. 


Mungkin Allah nak kitorang tahu jugak apa aktiviti korang yang kitorang tak tahu. Allah bagitahu melalui seseorang. Allah ! Betapa hancurnya hati kitorang bila dengar pasal benda tu. Tapi still boleh buat muka chill. Hati. Hanya Allah yang tahu.


Apa salah kitorang sampai korang pinggirkan kitorang sampai macam ni sekali? Korang makan pizza tak ajak kitorang. Takpe. Mungkin boleh tahan lagi. Tapi, petang tadi korang mintak nombor kereta dekat aku. Hati aku dah tergerak korang nak keluar tanpa ajak kitorang. Tapi takpela. Aku diam je. Malas nak tanya. Rupanya korang pergi Mydin. Sedih weh :'( Kenapa kitorang tak diajak sekali? Walaupun aku memang tak boleh nak follow sebab puasa tapi sekurang-kurangnya ajak la.


Yup. Mungkin kitorang akan keluar dari group tu secara automatik. So, we are not NANO anymore. Aku sedih. Sedih korang buat kitorang macam ni. Takpela, mungkin sebab kitorang je yang bilik jauh. Dan mungkin jugak sebab memang korang tak suka dengan kitorang. Tak berminat nak bergurau dengan kitorang dah. Dan mungkin sebab kitorang pernah sakitkan hati korang dulu :) Cukuplah kan kitorang pernah buat korang terasa. Kitorang tak mampu nak buat korang bahagia. Kalau korang bahagia tanpa kitorang, yes, it sounds good. Allah tahu segalanya. 


Esok kitorang nak keluar beli barang. Aku ajak korang tapi no respond. Patutlah pun kan. It's okay. Allah taknak bagi kitorang sakitkan hati korang lagi. Sebab tu Allah bagi bilik kitorang jauh dari korang. Aku pun banyak terhutang budi dengan korang. Hmm.




Kitorang yakin korang boleh gerak bertiga tanpa kitorang. Korang bahagia bertiga dan bukannya berlima. Bila berlima, banyak yang akan terasa dengan kitorang. Ini yang korang nak sebenarnya :D Aku tahu. Dari dulu lagi sebenarnya. Tapi kitorang tak perasan. Sorry :/

Sekali kita berkawan, selamanya kita akan berkawan :) Tapi sekali berpecah, selamanya akan berpecah. Kami mintak maaf sebab tak dapat nak jadi kawan yang baik untuk korang. Thanks a lot for everything. Korang banyak tolong kitorang. 

End. Thanks for reading.

*tears drop*

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-