dara pingitan STAM :)


Assalamualaikum .

objective aku tulis entry kali ni adalah untuk memperkenalkan gadis-gadis yang akan kutemui Selasa ini . yang juga bakal menjadi ukhti-2 di BUMI BERTUAH . haha .

meh la aku senaraikan nama-2 manusia yang mendaftar pada 1/2/2012 hari tu mengikut masa kedatangan di BUMI BERTUAH . jeng jeng jeng .

Amirah Noor Azmi

Rabiatuladawiyah Ridzuan

Farah Aida Abu Hasan

Nurfatini Izzati Abu Bakar

Nur Farahin Mohd Nawawi

Nurussyahirah Auni Jamaluddin

Nursyafiqah Dzollkifeli

Nurul Nasuha Mohd Noor Zaidi

Dhauah Saidin 

Afifah Mohd Sidik

Nur Syahirah Mohd Ali

Siti Hajar Mohd Daud

Nur Hidayah Junaidi

Madihah Mat Amin

okayy , kalau salah list sorry la ek . manusia kadang-2 lupa sekejap kann . tapi , asenye betul kot . Mokdek , kau bukan orang LAST sebenarnya . Aku tau je Madi orang last , tapi saje usik ko . bagi kau senget lagi . HAHA .

btw , sonok dapat sekelas dengan mereka semula . kecuali Madihah la . Dia je dari kelas HAITHAM . isokey , kite tetap kawan babe . BATCH 47 kann .

tadi , baru je bertandang kat umah Madi kejap . haha . maklum le sekampung . gebang je la even pkul 6 lebih aku baru datang kann . sembang la pasal sekolah tahfiz yang die pergi tu . bla bla bla .

Kbyeeeeeeeee :)


LOVE YOU LIKE A LONG SONG

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-