Hari yang kecoh bersama mereka .


Assalamualaikum

seronok betul hari ni . dapat jumpe member balekk . huh . rase cam lame giler tak jumpe diorang . aku orang third yang sampai sekolah . First , Mira . .  no komen . Second , Abi . 

bile Abi sampai skola , xde orang laen . cepat die call aku suh cepat sampai . yela . no friend kann . Mira tu . . ouhh . no komen laa . 

Seb baek aku on the way lebih kurang same die je . so , aku sampai 10minit lps die sampai . okayy la . dpt aku teman die . then , kitorang masuk DEWAN HAJJAH HALIMAH . ramai betul manusia . maklum la . f1 second take pun masuk skali .

first2 kitorang masuk dewan , aku nampak Ust Rosli kt meja pendaftaran . okayy . no komen hal tu . tp , aku tak nampak Ust Nazirul pun . yela . die kan GURU KELAS aku . rupenye ade je kat situ . Ust Rosli halang . HAHAHA . 

then , Ust Rosli suh aku ngan Abi angkat kerusi plak untuk parents . sbg anak murid yang baek , angkat je la . Cehh , padahal dalam hati . haha . Okayy professional .

Then , Wiwi & Auni arrived .

kitorang tunggu je la kat situ . tak nampak barisan langsung . camne nak daftar . aku tanya la kat Ust Rosli . bile kitorang boleh daftar ? die cakap kome daftar lambat pon takpe . yela . student dr luar kne isi KAD 001 . kitorang takpayah . yela . ex-taayah la katekan .

then , Syafiqah , Doah n others arrived .

hmm , mane boleh camtu kann . so , kitorang berebut2 la . Abi pon ikut aku je sbb bapak die dah balik . then , mak aku dapat space lepas Wiwi daftar . *kitorg dtg dulu die dftar dulu

then , mak aku bayar . Ust Rosli bagi fail . nah ! ni ade kupon MAKAN ! *tekan sikit perkataan makan tu. untuk 3orang . bukan sorang . HAHAH . tau2 je die aku ni kuat makan . haha . then , aku bayarkan la abi nye skali *cam mak plak aku kann .

then , Hajar plak sampai :)

Ust cakap pkul 11 ade taklimat kat DEJA . time aku abes dftr tu baru pkl 10 . so , kitorang merayap la kat skola jap . jalan jalan .

pergi la naek kelas jap . kononnye nak cop meja . naek2 satu hapah meja kusi pun tarak . hancur harapan ! puihhhh !

takpe la . turun balek . masuk dewan plak . mokdek baru sampai . nak sambut la konon . pastu nampak Cikgu Ya plakk . tego la . 

then , kitorang nak g tengok RMBD . kononnye nak cop katil . sampai2 . LOCKER je ade . adoyai . HAMPA  betullah ! 

jalan jalan , dah pkul 11 . naek la DEJA . dengar taklimat . bla bla bla .

then , angkat barang masuk asrama . Cikgu Shuhaimi sambut ! seronok giler . tau la die kan kalo nampak aku . mesti panggil Farah Aide laa . haha .

dah kemas2 , balek laa . Abi tumpang aku . penat giler . maklum la RETISSSSSSS . haha . 

tu je kot story hari ni . Kbyeeeeeeee .

credit to : Abi , Wiwi , Auni , Mokdek , Doah , Syafiqah , Hajar & others :)


For your information ,

Budak stam pure Taayah = 14orang

Budak stam dari skola luar = 19orang

Total = 33orang

p/s : Abi cakap Syeera & Tymah nak masuk jugakk . Alhamdulillah . makin bertambah la ex-taayah ye . bagus3 :)


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-