Sir Din ❤



En . Ahmad Rezaudin Bin Hussein
dalam banyak-2 cikgu , cikgu ni la yang aku paling selesa sekali untuk bergurau-senda . even ade yang tak suka sangat kat dia . tapi , aku biase je . sebab die ngan aku still okayy . tapi , ade sikit misunderstanding time akhir tahun f4 . isokey . LET BYGONE BE BYGONE okayy :)


even die selalu buat aku malu dengan cikgu-2 yang laen . tapi , itu sebenarnya yang membuatkan aku semakin rapat degan dia . maybe bagi orang laen , tak suka . IT'S OKAYY . aku tak kesaa la ape orang nak kate .


he's the first man yang menyebabkan aku malu nak mampos time f4 . Yela , die pergi gembar-gemburkan pasal gambo FAHRIN dengan Ust Rosli . Adoyai . Malu nak mampos tau takk . Tak tau nak letak kat mane muka ni . Rahsia aku selama 2tahun akhirnya dah terbongkar hanya kerna ALBUM aku .


Setiap kali aku menjejakkan kaki ke dalam bilik guru , konfirm akan dimalukan oleh dia . Lama kelamaan aku dah biase dengan usikan die . aku semakin TAK MALU langsung sbb dah biase sangat . 

tapi , kalo ade Ust Rosli kat situ , konfirm la muke aku merah padam babe . mane ley tahan kann . cakap depan depan . sape tak malu . adoyy . kadang tu saje nak mengamitkan suasana kat bilik guru je .


aku pun sebenarnye tak pernah terasa pun ape yang die buat ni . sebab dah banyak sangat die wat aku malu . So , aku wat muke TEMBOK je la . 

ade sekali time tu , DURIAN FEAST . makan ramai-2 kat koridor kelas . tengah syok makan-2 ngan Cikgu Mail , tetibe die cakap ape entahh . tapi , memang menyakitkan HATI siot laa . time ni memang aku tak boleh belagak COOL . sebab memang sangat menyakitkan hati . seb baek ade Cikgu Mail backing aku . mahu die TAK CUAK ngan aku . dalam pada merajuk tu , makan jugak durian tu . banyak lagi plak tu . HAHA . rezeki jangan ditolak .


Dear Sir , sebenarnya Sir , dah lame saya maapkan sume yang Sir dah buat kat saya . Sebab tu semua dah jadi KENANGAN lalu .


tapi , saya nak Sir tahu satu je . Sir adalah cikgu Science saya yang pertama yang berjaya membuatkan saya mendapat A . Trimassssssss


last but not least , saya tak pernah ungkapkan WORD ni depan Sir . sebab saya MALU . takut orang laen anggap laen plakk kann . mulut manusia ni kita tak bleh nak tutup .


This is that WORD ,
I LOVE YOU LIKE A LOVE SONG


Mintak maap segala gurauan kita sejak 2010 okayy . Doakan saya dapat jadi BEST STUDENT SPM 2011 . 



Kbyeeeee :)


LOVE YOU LIKE A LOVE SONG

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-