Keep calm and forget him :)

In the Name of Allah, the Most Almighty and the Most Gracious :)

Alhamdulillah , HE still gives me the opportunity to breathe today.

Aiceyyy, speaking kau nyahhh :p


Bilik sunyi. Hanya keyboard yang berbunyi. Earphone disumbat ke telinga untuk mendapatkan feel ketika menaip.

Aiceyy ayat tak boleh blah. Ehem.

Cuti semester yang hanya berbaki 2 minggu 2 hari bagi aku , 1 minggu 5 hari bagi orang lain :)

Kenapa aku lebih? Sebab aku nak kenduri. Eh? Bukan aku, abang aku.

Keyy , lari tajuk nampak :p

Sedang aku sedap berbaring di atas katil , tetiba kakak aku datang menyempit. Bibirnya pantas menanyakan soalan ini.

"Dik, kenapa dulu kamu suka sangat kat ***** tu?"

Aku? Terdiam.

Bukan tiada jawapan cuma aku sedikit terkejut apabila namanya disebut semula. Setelah berbulan-bulan aku cuba melupuskan nama dia dari hidup aku. Bila sudah berjaya, ade pulak yang mengungkit kembali. Apakah semua ini? :/ Aku BENCI apabila namanya disebut kembali. 

Dia bukan sesiapa lagi dalam hidup aku. Memang dia pernah bahagiakan aku dahulu. Itu semua cerita lama. Itu dahulu, bukan sekarang. Sekarang aku cuba mencari kebahagiaan lain :) Dan I've found it. With someone else. I hope, he had found someone better than me.

These are 10 reasons why I'm rejected him :

1. He never understand me.
2. He never speak seriously with me.
3. He rejected at the moment I'm serious with him, I need him.
*this makes me feel very dissapointed with him*
4. He annoyed me.
5. His behaviour makes me feel uncomfortable at sometimes.
*call such a sudden, on the phone in a long time*
6. After he rejected me, he always disturbing me.
7. He always makes me feels guilty because I'm not appreciate him.
*the main point is, who rejected at the first?*
8. I'm not interesting with him anymore.
9. He always makes me ashamed with his own word.
10. He never listen what I'm trying to say.

This is not to "burukkan" dia. I'm just teeling the true story. I'm really really dissapointed with him :'( So, i decided to leave him forever. No contact. I'm sorry. I'm very dissapointed with you.

Please don't come back to me. I'm begging you. Others, stop talking about him in front of me. Please. I have someone else in my heart who are really understand me right now. But, tak semestinya dia JODOH saya. Tapi dia FAHAM saya. 

Maafkan saya ***** :) Memang dulu saya pernah sayangkan awak. Tapi itu dulu. Bukan sekarang. Saya tak terima awak bukan sebab saya dah ada orang lain. Orang lain itu hadir setelah awak pergi. 

It's okay. Saya doakan awak dapat JODOH yang lebih baik dari saya. Tapi kalau JODOH awak dengan saya , saya tidak menolak cuma satu je saya mintak , saya nak kahwin umur 26/27 tahun ye :) HEHE. Ini bukan menunjukkan saya berharap pada dia lagi. Tak. Saya tak berharap langsung. Sebab saya tahu, kami memang tidak serasi. Dari dulu lagi. Penat mencuba >.< Tapi , kalau dah Allah tetapkan , saya terima.

End of this LOVE STORY. 
*love story la sangat*

Selamat tinggal dari hidup aku ! 
*actually dah lama dah tapi tulis je la kan*

BYE ! >.< 

Thanks for reading !

*Sibuk nak interframe muka jugak kan. Elok sepak je dua orang ni. Ahaa, contest ! Mana satu kakak and mana satu adik?*

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-