Makan angin kat MYDIN. Haha


Bismillah. Assalamualaikum semua :D

Dua hari lepas Farah and family nak pergi jemput saudara terdekat kt Ipoh. Sambil tu, singgah MYDIN lerrr. Nak shopping ! Nak cari barang hantaran like coklat & pencuci muka and else :)


Sebelum bertolak ke Ipoh. Dua minah gedik ni syok sendiri. Kahkah :D Nama pun gedikss kan?


Time shopping, jumpe SITI HAJAR. One of my besties kat Taayah dulu ;) Seronok sangat dapat jumpa dia. Lame sangat tak jumpe dia :'( Sempat snap picture sekali. HEHE


Ahha, lepas abes shooping tu, aku dengan k.cik kat belakang. Tgk accessories, tetibe aku pandang depan, angah dengan mak ada sembang dengan someone yang agak familiar. Aku rasa macam Dr Azlan , ex-calon untuk DUN Chenderoh. Pastu, aku pn tanya k.cik. "K.cik, tu sape?" "Eh, Dr Azlan tu" "Haa, kan? JOM !" HAHA. Terus lupa kedai. Wakakaka :D


Muka mintak penampo ! >.<

Dalam kereta , aku tanya angah. Camne dia tego Dr Azlan tu. Sekali dia cakap camni "Angah cakap je, angah undi dia aritu. Mak cakap orang Bendang Ujib. Senang cakap! HAHA"

Gila slamber angah cakap direct terus. HAHA :D

Kbye !

Comments

Unknown said…
wahhh... best lah dpt jenjalan.. :)
btw anda mangsa tag saya..jom join
http://najah-razak.blogspot.com/2013/05/1st-biggest-giveaway-by-osm.html
Farah Aida said…
Ouh sorry Najah :)
Okay, anda tag saya ye >.<
Dan saya tahu itu. HEHE
Saya pun join :)

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-