Result oh result :O


Bismillah :)




Result dah keluar :D Aku dapat tahu pun , sebab si Elsa mesej aku. Sebelum tu, si Safwan & si Muiz text aku. Tanya result dah keluar ke belum. Tapi aku tak reply terus sebab mamai dowh bangun tido :p Pastu pergi amik air sembahyang , lepas tu tgk phone , ada mesej. Elsa. Dia kate result dah keluar. Hmm, kelam kabut aku reply text Safwan & Muiz. Aku bgtaw Fiqah jugak >.< Itu mestilah kan.

Sembahyang , DOA yang terbaik , on wifi , on laptop , check !

Then , carilah no matrik. SENTAP. Ada B la :'( Sedih time tu tapi chill je. Anggap tu je rezeki yang Allah bagi. SYUKUR :D Pastu , baru check subjek apa yang aku B . Hmm itu laaaaaaaaagi menyedihkan. SEDIH SANGAT ! Subjek yang aku tak pernah dapat B time exam besar :'( Allah. Time tu, jantung rasa macam nak terjatuh. Tapi aku pegang ! Terjuntai je. Lame-lame letak double-sided , okay lah. HAHA :D

Next , aku check Fiqah punya la. Alhamdulillah okay la jugak >.< Takde la seteruk yang dijangka :)


Ini buchuk saya ^_^ HEHE

Pastu aku usha la sikit ahli NILA yang lain. Alhamdulillah semua lulus. Sorang je yang tersangkut. Tapi subjek tu memang payah bagi dia. So, no wonder la :) Takpe babe ! Chill. Allah sedang uji kau tu. Kami sentiasa ada untuk menyokong kau , bagi semangat kat kau :)




Bila dikira pointer , takde la 4flat kan. Tak mampu :) Alhamdulillah. 3.83 . Itu je yang aku mampu. Ahha ! Aku lupa nak bgtaw subjek apa yang B tu. B aku ialah subjek English & Math ( AddMath ) :'( Seriously , aku pelik. Macam mana English aku boleh B :'( SEDIH ! Sebab aku rasa aku boleh buat semua. Except listening. Takkan la listening tu penyebab aku tak dapat A ? :( Mungkin ada la tu silap aku kat memane. Hmm. Math tu pun aku rasa pelik. Sebab aku boleh je jawab. Tapi mungkin tak cukup lagi dengan markah mid-sem tu :'( Gila sape tak sedih kan bila dah usaha macam nak gila pagi tu. Adoyaiiii. Takpela, rezeki aku tahap tu je Allah nak bagi. 

Tapi aku bangga :D Tadi sedih ni bangga pulop :p Aku bangga sebab Math aku dapat B+ :) Iyela, AddMath tu weh ! Benda yang aku tak pernah belajar dulu. Sekali amek dapat B+ Yeehaa ! Haha. Yela, aku TAK PERNAH BELAJAR okay ! :O

Aku tahu beberapa orang je yang orang lain punya. Nak tulis ke eh? Tulis je la. Bukan ramai pn tahu kewujudan blog aku ni haa :D HEHE. Eh takpayah la. Malas plak nak type. Wakakakaka :D

Yang pasti semua okay je :D Tapi majority menurun :'( Sobs sobsss.

Hmm sampai sini saje lah. Hmm btw , kesian budak Usuluddin , ustazah lupa nak tangkap gambar. Kesian dorang kena tunggu next week plak. Takpela, GEMPAK SANGAT tu. Ekekeke :D

TAHNIAH kepada mereka yang BERJAYA :D

Lupe nak cerita , ada orang tu , intai result aku , tapi tak tahu no matrik . Nak tahu sape ? Si Mad tu haa. HAHA :D

K bye >.<



Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-