Persoalan Sudah Terjawab :'(



Bismillah :)



Mata kabur menaip entry ini. Baru lepas nangis. TENSION. SEDIH. Feels alone. Very alone.

Dia dah sampai NP. Aku? Masih di rumah.

Hari ini segala persoalan aku sudah terjawab. Perasaan risau & sedih aku sebelum ini ialah kerana hari ini :'( Patutlah semakin dekat dengan tarikh 31 Mei semakin aku risau , aku sedih. Rupanya ujian sebegini yang Allah nak bagi kat aku.

Phone dia bermasalah sejak beberapa hari yang lalu. Phone jammed. Tak boleh reply mesej. Hari ni tak boleh nak baca mesej habes. Perasaan tidak terlepas. Bagai terpendam. Nak lepas perasaan ni boleh tak? But at this moment, there's no one :'( All I need is HER. But, Allah doesn't give the permission to us to connect each other.

SEDIH. Tahu tak apa makna SEDIH? Airmata boleh keluar tau melalui perasaan SEDIH ni !!

Aku sedih sebab tak dapat nak mesej dengan dia. Kalau dapat pun kena type pendek-pendek je. PUAS ke macam tu? TAK PUAS LANGSUNG !!!!! :'( Daripada sedih aku bertambah better aku STOP. Aku nak tidur tapi hati rasa nak menulis kat sini. Sakit woo pendam perasaan ni :'( Bila aku cakap aku nak tidur, she just replied  at the end of the sentence like this --> "Bye :D" Allah, hancurnya hati. 

Awak, please understand my heart right now.I'm feel lonely :'( I need your love. I need you. I really wanna know what you're doing right now. Macam sebelum ni. Tapi hari ni sangat berbeza dari hari-hari biasa yang kita lalui. Patutlah bila aku memikirkan kau nak balik 31 Mei tu, hati rasa sedih. Tapi aku tetap KUATkan hati mengatakan semuanya akan OKAY. Rupanya ini yang terjadi :'( Saya maafkan awak. Sebab semua ni bukan salah awak. Mungkin phone awak pun dah penat menerima mesej dari saya. Dari 13 Mac sampai la 31 Mei. Dia pun dah naik bosan mungkin. It's okay. Ini nasib saya. Awak, jaga diri kat sana. Sekarang awak dah sampai sana tapi saya masih di sini. Tidak lagi seperti dulu, always messaging. You've another commitment there. Saya taknak ganggu awak. Harap awak bahagia kat sana tanpa saya di sisi selama 4 hari ni. Whatever happen, Iloveyou :') Credit to Afiqah Nadzirah :*

Airmata , please don't fall ! Jyeahhh , it's fall :'( I'm not strong enough !!!

Farah Aida nangis wehh ! PADAN MUKA :P

It makes me feels like wanna sleep until 4th June :'(

End. Bye :'(

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-