daftar sekolah balek


Assalamualaikum .

hey hey hey . esok nak pergi daftar kat BUMI BERTUAH iaitu SEKOLAH RAJA PEREMPUAN TAAYAH . Hahah .

takde motif aku tulis sume ni . aku update pon sebab kesian kat blog aku ni . dah bersawang . HAHA . 

okay , dulu ade someone ni tanye kat aku camni . "eh , Faraida ! ko amek STAM tak nanti ?"
laju je aku jawab "tak , aku tak minat la" 

sekarang ape keb ni babe ? ko nak daftar dah kann . hmm , maybe ni takdir aku kan . lagipun ape salahnya isi masa lapang dgn menambah ilmu .

kat rumaa pun aku tak buat ape . dok abeskan beras je , lebih baik aku study . HAHA .

Alhamdulillah la ramai gak kawan2 yang nak amek STAM ni , so aku tak risau sangat la . ade je antare kitorg yang amek smntare tggu result n tawaran U . yela , mane tau kan . ade rezeki masuk U , keluar la . InsyaAllah .

bile aku excited kemas barang tadi , tibe2 mak cakap "excited kemas brg ek adek"
then k.cik yang jawab "excited nak jumpe Dora"
aku ? NO KOMEN ! 
lalalalalalaalala ~

btw , Jumaat ni aku balek la sbb cuti maulidurrasul . maybe sampai Selasa :) HAHA 

kitorg dtg just untuk kemas brg dan menyemakkan sekolahh , HAHAH 

okay la , sampai sini je la kot . nak terkencing ! 

BABAI :)

Sekian , terima kasih :)



Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-