GELI makkk :P



first of all , aku nak ajak la korangg tengok cite baru kat tv3 Slot Akasia . ala , yang start kol 7.00mlm sampai la kol 8.00mlm tu . ala , yang ganti cite kegilaan ramai dulu tu , hmm Tentang Dhia . Cite baru ni tajuk die GEMERSIK KALBU lakonan Aqasha & Ayu Raudhah . Pelakon tambahan die Zain Saidin , Fazren Rafi & Dian P.Ramlee . hmm , not bad la cite ni . tp , yang aku tak setuju nye time siaran die tu . time tu la Muslimin Muslimat nak persiapkan diri untuk mengadap Allah . mesti ade yang skip-skip semate mate nak tgk cite die . hmmmm . pandai pikir sendrik la nak bahagikan mase camne k . huhu .

actually , aku nak story pasal lagu tema die . ape ke tajuk lagu tu . hmmmm , ha ! Obsesiku by Aqasha . mule2 dengar lagu tu , adoyai makk ! GELI amatt ! bile aku dgo je lagu tu , aku gelak2 la . yang mak aku plak cakap camni 'suke beno adik dgn lagu ni' . aiyorkkkk ! aku bukan suke , tp aku rase lawak la . cam tak kna dengan jalan cerita die . haha . btw , bile dah dgo lagu ni lame-2 cam suke la plak . haha . aku pon share la dgn kawan-2 aku kat Facebook . Hidayah Junaidi , Nadhirah Wahidi , Nadhirah Mohd Hasan & Farahin Syazwani . respon yang same aku dapat cmne aku punye rase kat lagu ni . GELIIII !! tu la respon kawan-2 aku . deme bukan geli ape , dme just geli ngan lirik die je . kalo korangg tgk lirik die . Ya Allah ! rase cam nak tahu je sape yg buat lirik ni . hua3 . takpe satgi aku share ngan korangg lirik lagu die ehh , DON'T WORRY be happy . haha . 

last but not least , aku rase aku dah mule suke plak kat lagu ni . yela , mane tak nye . tiap-2 ari dengo lagu ni kat tv3 . naik jemu aku dengonye . mak aku pon cam geli gak la . tp , aku ase mak aku bukan jenis show on die punye ke'TIDAKSUKA'an tu . haha . MATURED ! haha .


hmm , this is it's lyrics . HAYATILAH ! *macam kat musolla al-Qanitat plak . kakakaka

OBSESIKU by Aqasha

Matamu…Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu.. HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu


Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu

p/s : yang dihighlightkan tu la ayat yang geli tu . haha . adoyai makk ! bole tersedak aku dengo lagu ni .


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-