kami BERSAHABAT ;)



welcome to my entry about MY BESTIES :)

LET'S CHECK IT OUT babe !

18 JANUARI 1994

hye Syafiqah :) die ni suke gile RETRO . kalo kat dlm kelas selalu beno nyanyi lagu RETRO die uh . kalo ada antare kitorg yang nyanyi salah sikit pon dah marah . haha . fanatik siot la die ni ;) hmm , die duk Penang . kat Bukit Mertajam . selalu balek naek train je .tp , kalo cuti 3ari besenye dok umah ustazah die je . die memang rapat ngan ustzh die . yela . mak angkat die . senang sikit kalo die blajo kat sini . mak angkat die ade . haha . die ni kalo laser , perrrggggggghhhhhhhh ! pedas siot nak mati . kdg-2 aku pon ase nak nangis je . hua3 . tp , aku ttp SAYANG die maa :)

20 APRIL 1994
hye Soyah :) die ni plak ala-2 makcik sikit . ckp nye ghope makcik siot ~ haha . die ni anak bongsu . atas die sume perempuan . die suke ejek aku tak gosok gigi pagi-2 . pale otak betul die ni . wat malu aku je . ngeh3 . aku suke dgo MP3 die . sebab ade lagu Misha Omar ngan Saiful tu . mule-2 aku xde la sgt nk dgo mp3 die sbb yg aku tau penuh lagu korea je . tp , 1ari tu , aku dgo ade je lagu malay dlm tu . haha . kdg-2 berebut dgn auni psl mp3 die ni . mp3 die beli gune duet sendri . last-2 kene rampas time pkse PQS aritu . tp , ade la org yg tolong amekkan die punye mp3 . dapat la balik . hua3 . ha ! lagi satu , banyak giler jawatan die kat sekola . GIPANG !! haha *i'm just kidding

16 MEI 1994
hye Hajar :) die ni plak BESTIES sebelah katil aku je kt RPBD tu . tiap-2 ari die yg kejut aku solat . haha . thanks Hajar . ngeh3 . die ade 10 adek badek . haha . sume comel-2 . die anak ke-3 . atas die due-2 kakak . n due-2 kakak die skola Taayah jgk ~ die ni jenis yang tak payah STRUGGLE pon hebat ! so , aku tak kesa pon kalo die tak study sgt . coz die memang cpt pick up . die ni baik . suke tolong org . die pon selalu bersangka baik ngan org laen . tp , kalo dpt die bengang , adoyai .  abes-2 an die kutuk . haha . Hajar , jgn mara ~ HEHEH

21 MEI 1994
hye Mursyid :) minah TISU ! haha . die ni ade masalah RESDUNG sikit . selalu meleleh je hingus die . haha . kalo kt kelas uh . tgh senyap sunyi die buang hingus die kt sapu tangan die . sume org gelak kat die . haha . kitorg dok sebaris . skali dgn Dhauah & Sawiyah sekali . mmg gile la kitorg . selalu sengguk-2 kat dlm kelas . same ngan Sawiyah . besenye aku & Dhauah je yg mmpu bertahan . tp , kalo aku xtahan pon aku tido skali . Dhauah memang jarang tido laa . hehe . die ni selalu kne tego ngan cikgu especially ckg Shuhaimi . haha . selalu tersengguk . ahaha

13 OGOS 1994
hye Dayah :) biasenye kitorang panngil die Mokdek je . nak tau ape makne Mokdek tu ? haha . Gemuk + Pendek . yg Cikgu Ya ingat kitorg panggil die POKDEK . haha . amende ntah . die ni anak sulung . suke jalan menyenget . bukan jalan je , gelak sekali . haha . suke hasut aku makan kat kantin . naek kopak aku jadinye . tp , besenye sume akan terpengaruh . kerana DIA ! haha . selalunye aku sembang ngan die kat FB je . kitorg suke lagu OBSESIKU by Aqasha . haha . mule-2 geli . lame-2 suke plak . time SPM , aku selalu tgk Tentang Dhia ngan die kat DESER ~ ngan auni sekali .

18 OGOS 1994
 hye Doah :) ni BESTIES aku yg dok sebelah aku kat kelas . haha . kalo aku ade masalah pape aku cer kat die je . sbb die cm pandai sket handle masalah-2 aku . haha . care die tegur pon aku suke la . hmm , die ni jenis perahsia sikit . susa gak la nak korek rahsia die . sbb die memang jage siot la rahsia die . haha . die ni pantang kalo aku keluar kamera , mesti nak tangkap gambar punye . ape kate omputih tu ? PHOTOGENIC ek ? ntah la . aku bukan pandai English pon . haha . ha ! die great in ARABIC ! sumpah ~ aku selalu rujuk die kalo aku ade masalah arab . aku plak ajo die MATH ~ die lemah MATH . aku ni xde la pndai sgt MATH . tp , aku ajo mane yg aku mampu je la .
27 OGOS 1994

hye awak :) adoyai =,=' hye kat diri sendri plak dah . aku anak bongsu . same ngan Soyah & Mai . aku la sumber kamera untuk dme . pose sane sini . tak kire mase , aku pon suke snap gambar . haha . hmm , ape lagi aku nak cite ni . pasal org bole la aku cite panjang-2 . pasal aku , xtau nk cer ape . ngeh3 . aku selalu tido time PSI . Doah la yg selalu kejut aku . tp , xpenah nye nk bangun sbb ngantuk sgt la . haha . sorry ea Doah . ngee =,= ' k stop at here la . Next -->

10 OKTOBER 1994
hye Mai :) kau ni sengal la . semalam suh aku wat post pasal kau . aku pon buat la sbb aku sayang ko . haha . hmm , btw . . kitorang selalu kaco gelar die si pipi kembung ! koranggg tengok la pipi die . haha . melebihi tudung die , tak terkate kembungnye dah . haha . anak bongsu anak bongsu . kau ni boleh dianggap cam adik kitorang la sbb kau la paling last skali lahir antare kite ni ha . haha . name die panjangnye MasyaAllah . tp , kitorang pggil Mai je . haha . malas nak pggil pnjg-2 . terbelit lidah asenye .



hmm , penatnye aku menoleh pasal diorang . haha . tp , takpe . kite kan KAWAN BAEK sampai bile-2 . so , tak kesa la penat ke tak . janji HAPPY ~ okayy . for the last , aku nak share ngan koranggg gambar kitorang same-2 time kat Penang dulu .


FRIENDSHIP FOREVER ! 
love each other . mmmuuuaaahhh ~

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-