After a WEEK ;) I'm back !


Assalamualaikum rakyat Malaysia. Salam 1 Malaysia ! Semalam ialah hari untuk rakyat Malaysia yang memohon BR1M , mengambil baucer tersebut di tempat yang telah ditetapkan. MasyaAllah , ramainya orang ! K fine. Lari tajuk. Ehem.

Bismilahirrahmanirrahim. Dengan ini, entry dimulakan dengan basmalah ;)


Alhamdulillah harini hari pertama kelas setelah seminggu aku skip class sebab DEMAM :( Tapi , bila aku dah sihat , aktiviti lama KEMBALI ! Iaitu snap picture merata tempat. Haha rindu sangat aktiviti ni. Seminggu cuti weh ! Mana tak rindunya kan :) *jari gemuk, shut diam !*


Motif gambar ni sebenarnya ialah untuk snap picture si Fadhilah sensorang untuk letak kat blog dia tapi aku tompang sekaki je ni sebab dia malu sangat nak tangkap gambar sensorang. Aku nyibuk la kejap. HEHE.


With Nada & Atiraf. Insan yang ada ketika aku susah dahulu. Inilah muka mereka. Suci kan? Wowwwwww! Haha.


Okay. Yang ini , special gift from Mad --> Zulhilmi Basari :) Small but CUTE. I like it ! Memula aku bayang lolipop besar tu taw sebab gaya dia message macam makanan je sebab dia message nak bagi cepat-cepat. Dalam kepala otak aku hanya makanan. Yela. Makanan kan tak tahan lama. Itu sebab dia nak bagi cepat. Kahkah rupanya benda comel ni. Wowwwwww seriously aku suka. Mana pernah kawan laki bagi benda camni kan. Thanks awak (n_n)


Finally , with my lovely BESTFRIEND :) Rindu dia gegilaaaaaaa :O


Psssssstttttt , gambar makcik-makcik ni diambil ketika kelas Nasyatat tadi. HAHA. Ustaz pergi DK2. Maklum la ustaz ganti kelas untuk last week and next week 6 majmuah sekali gus. 3 majmuah kat DK1 3 majmuah kat DK2. My majmuah kat DK1. Nasib baek. Sejuk sikit. Kahkah


Dua orang ni syok sendiri pulak time kelas Nasyatat tadi. Aku suruh tangkap gambar aku dengan Fiqah, si Alia ni capture gambar sendiri pulak --' Memang nak makan penampo aku. Lagi satu , time sembang dengan aku , kemain lagi ! Mulut ke aku , mata ke arah lain. Mata tu ada magnet tarik la katakan. Puihhhhhhh la hang Alia. Hahah. Takpe, aku fahammmmmmmm !


Nothing to say. Kahkah. Ust Akhbar tu. *ItuJeDescriptionUntukThisPicture*

Hmm , kesimpulannya kat sini , alhamdulillah aku dah sihat. Tapi selera makan tetap tak datang lagi. Sampaikan terpaksa kongsi makanan dengan Afiqah. Aku setakat makan 3 , 4 sudu je. Air je yang aku tibai bebanyak :)

Ehem-ehem. Actually nak express feeling sikit tapi takpela. Ni je untuk entry kali ni ^_^

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-