Study Week vs Online Week


Assalamualaikum semua :D 


Study week. Hari ke-7 sudah. Errrgghh ! Macam tak hafal pape jerrr. 

Aku rasa semester ni lagi malas dari semester lepas. Hmm. 

MATH. Ahh ! Bencinya ! Kenapa wujud subjek ni ? Masalahnya bukan MATH MOD , tapi ADDMATH dalamnya :'( Aku dah la memang lemah MATH , ni kan pulak ADDMATH. Rasa macam nak nangis jerrr. Hmm dugaan sungguh.

 Exam mid-sem aritu aku dapat 16.5 je dari 25. Memula tengok result tu , rasa macam okay lah tu sebab mmg aku dah biasa dapat markah yang sedang-sedang gitu. Tapi bila tanya orang lain. MasyaAllah ! Semua hebat belaka kot. Tini 21 , Mad 22 , Saiful 20 . Hebatnya diorangggggggg ! Jealous sebenarnya :'( Kenapa diorang boleh buat , tapi aku tak boleh buat ? Sobssssssssss. Tapi takpe. Aku kuatkan diri untuk hadapi semua ni. 

Eheh. Sedih pulak kan. Haha. Memang la sedih. Takde someone yang boleh jadi cikgu aku macam mana Adz dulu. Memang mengengkeng aku cari cikgu kat sini. 

And study week aku pun sebenarnya tak tahu nak buat ape. Memang la menghafal semua tu. Tapi study week semester ni quite boring sikit sebab jarang tengok movie. Dah takde movie yang boleh diusha dah. 

Btw , malam tadi cuba memberanikan diri untuk meng'usha' cerita KHURAFAT. Hehe bajet berani je aku. Tapi aku tengok dengan Fiqah sekali la. Nak tengok sensorang tu memang tak ah wehh ! HAHA.

Perrggghh first scene yang mengejutkan , memang aku menjerit tak ingat dunia. Sampaikan Nada & Anis yang tak tengok pun terkejut dengar aku jerit. HAHA. Fiqah terkejut sebab dengar aku jerit bukan sebab dia terkejut nampak hantu tu. HAHA. Rasa macam nak nangis pun ada. Gila terkejut guwe ! 

Lepas abes tengok cerita tu , udoh tak boleh tidur , bukan sebab takut , memang mata tak boleh nak lelap. Grrrrrrrrr , then sembang-sembang dengan Fiqah , geletek-geletek , pastu TIDUR :)

HAHA.

Sejak Alia dah balek ni , meriah balek bilik A124 tu :p Kalau tak , sunyi jerrrr. Bila dia dah balik , bergegar sesaje bilik dia dengan jeritan dia kat Ukhti. Haha dah si ukhti tu suka bebeno buat dia marah. Mmg nak kena lah. Saje cari nahas ! Haha sekarang ni , diorang tengah jemput TUAN PUTERI MADIHAH IZYANA kat KB. Baru balek dari Ganu. Untunglah balek. Eh? Tak kesah pun. Duk ngan Fiqah lagi best ! Haha


No description for this picture. Just post. But , it is actually "AMANAH" daripada ENCIK UNKNOWN untuk pegang kata-kata tu sampai tiba masa yang sesuai. When? Aku sendiri pun tak tahu. Bak kata ENCIK UNKNOWN tu , biar Allah saja yang tahu. Aku tak boleh buat pape. Just accept what ENCIK UNKNOWN ask me to do what HE want.

Aku tak boleh lebih-lebih. Just duduk diam , study and fokus ! No need to think about this ! Bukan taknak fikir , tapi dia kata nak tunggu masa yang sesuai kan. So , just wait lah. Malas nak ambil pusing :)

Kbye !

Selamat study semua warga Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya ^_^ 

All the best .

Bittaufiq Wannajah :)

Tapi kena ingat , jangan terlalu mengejar pointer sebab ILMU BUKAN PADA POINTER.


Pointer itu hanya sebagai landasan untuk kita terus maju ke hadapan jerrrr ! 

So takpayah nak kejar sangat 4flat tu okeh , and jangan risau kalau tak dapat 4flat. 

Rezeki semua di tangan Allah.

Banyak pulak aku bebel. 

Stop.

Bye ! Assalamualaikum :)

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-