Baucer BB1M , here I use !


Assalamualaikum. 

Di pagi yang indah yang dipenuhi dengan air hujan sejak 9.30pagi tadi , aku menaip entry ini dengan senyuman tidak mandi. HAHA. 

Dua hari yang lepas , aku , Fiqah , Nada , Anis , Sufi & Asma pergi KB Mall untuk menuntut baucer BB1M yang diberikan oleh Dato Najib :) 


Taraaaaaaaaa ! Tengah memilih buku lah time ni. Err rambang mata tengok novel bebanyok ! *IniGambarPoyo* Sebab buku tu I tak beli pun. Hahaha. Bergaya je lebih. Bak kata Fiqah , jadi promoter buku sebentar. 


Setelah selesai memilih buku selama satu jam di dalam SMO. Perrghh lama kan? Yela , nak pilih buku beb. Bukan senang. Nak cukupkan dengan baucer lagi. Mmg lah lame. Hikhik. Bila dah penat , aku dengan Fiqah singgah makan kat KFC. Maklum la tak makan dari pagi kan. Huh ! 


Buku-buku yang dibeli. 3 novel aku beli weh. Haha first time aku beli novel. Selama harini aku pinjam orang punya je. HAHA. Nampak tak buku "Aku Terima Nikahnya" tu ? Hehehe. Tak tahu lah bila nak baca. Dah habes degree kot baca. Hahaha. Takdela. Tgk la bila ada kelapangan. 


Me , 

A student from Academy of Islamic Studies of Unversity Malaya just wanna wish , THANKS to Dato Najib Razak for giving me this voucher :) *tangan ke bahu mata ke atas*

Hehe , btw , alhamdulillah dapat beli buku tanpa menggunakan satu sen pun.

That's all.

Thanks for reading ! 

Kbye :D

Nak sambung study TAJWID. 

Next week FINAL EXAM dah :) 

Do pray for me okeh ^_^ 

May Allah bless you.

End.

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-