Happy Day.


Assalamualaikum dan selamat petang ;) 

Petang yang panas lagi terik. Huh ! Kelas hari ni sangat lah lengang. Hanya 20 orang daripada 34 orang je yang menghadiri untuk kelas Sorof hari ni. Ada yang sudah balik ada yang ponteng ada yang chicken pox. Maybe. Hanya andaian aku je yang ponteng tu. Hehe.

Hmm , btw nak cerita pasal Majlis Penutupan TOBUR semalam :) Gabungan Majmuah Satu & Majmuah . Empat Alhamdulillah selesai sudah dengan jayanya. Perhaps. Haha. Bagi aku success lah tu. Even usaha aku hanya untuk KALAM JAMAIE jerrrr. Itu je yang mampu aku sumbangkan. HEHE.

Okay , just enjoy all the photos ^_^


Pengarah APIUM , Timbalan Pengarah APIUM & beberapa orang pensyarah APIUM.


Persembahan DIKIR BARAT oleh ikhwah.


Persembahan KALAM JAMAIE :D


Taraaaaaa ! Kedudukan aku yang ketiga dari kiri untuk barisan bawah. Ehem.


Persembahan sajak :)











Macam KORPORAT kan? Hikhik










All the photos above are photos after the program ended :)




Akhawat sahaja ^_^


With ikhwah.







After Asas Komputer Class. Aku dah buat gaya habes ayu dah tu. Boleh cair orang yang tengok aku camni. Kahkah. Perasan gilerrrrrrrrrrr !




Hantar Fadhilah kat stesen kereta api Pasir Mas :) 


Last but not least , sincerely me , HATI KAPAS (:

Happy day. Hope it will remains forever and not only for temporary ^^, I hope so :D

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-