Aku rindukan persahabatan bersama kau :))


In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


FARAH AIDA ABU HASAN & FAIRUZ MAIZAN SAZELI 
    
Cehhhhh , sekarang kat Facebook semua nak letak DP from BAKTI's . semad kann ? sukesuke . 

Kfine , sekarang ni aku nak story pasal friendship aku ngan someone ni yang dah lama terpisah *bajet sekolah laen laen* . Yelahh , kelas sudaa laen maa . Amat susah untuk berkomunikasi . 

Bile dah keluar sekolah , baru lahh boleh berkomunikasi seperti biasa melalui Facebook . Fairuz , sumpah ! AKU RINDU KAU GILA-GILA and AKU SAYANG KAU GILA-GILA . yelahh . kat sekolah aku tak pernah aku laungkan perkataan SAYANG KAU GILA-GILA tu kuat kuat kann . segan doe . segan dengan friend yang laen . nanti mesti dme cakap aku over-feeling plak . 

akhir tahun lepas , lepas abes exam PQS . orang laen meraung-raung sebab fon masing-masing kena rampas . aku ? meraung-raung nak jumpe kauu . sebab aku sedih nak tinggalkan kau dan kenangan kita di sekolah dahulu kala . kau orang pertama yang aku jumpe before aku get out from that school . means kelas laen lahh . sebab kau adalah SAHABAT YANG PALING AKU SAYANG 

sebelum ni aku tak tahu nak cakap yang aku SAYANG KAU SANGAT-SANGAT camne . aku rase aku tak layak nak jadi SAHABAT YANG TERBAIK buat kau . yelahh , kau ade konco kau yang tersendiri . I mean your PL . diorang lebih layak untuk buat kau bahagia dari aku .

Bile aku nampak kau online je , mesti aku akan tegur kau . kau perasan tak ? kalau tak perasan tape . aku tak kesaa . bile sembang je , mesti sembang bnde merepek kan ? HAHA . biase lahh . lame dah tak jumpe . last last , masing-masing baru tahu yang masing-masing memendam rasa . rupe-rupenye kau pun sayang aku . tak sangka . masing-masing jeles . ini buktinya .



Kfine , kita saling menyayangi antara satu sama lain . Aku tahu itu . Tapi , masing-masing malu untuk melafazkan perkataan tersebut face to face kan . yelahh , masing-masing ada haluan masing-masing . tapi , untung lahh kita masih bersama dalam kelas BAHASA ARAB . Alhamdulillah , Allah masih menemukan kita even tak sekelas selama 2 tahun . tapi , masih boleh belajar BAHASA ARAB bersama . perasan tak , BAHASA ARAB kan bahasa syurga . Nampaknya Allah seperti mahu melihat kita bersama-sama di syurga nanti . InsyaAllah . Indahnya percaturan persahabatan kita . 

dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim , 
Fairuz , AKU SAYANG KAU LILLAHI TAALA 
semoga PERSAHABATAN yang kita bina ini akan kekal abadi . 
Semoga kita sama-sama dapat FLYING COLOURS dalam SPM 2011 , InsyaAllah .

with LOVE ,
FarahAidaAbuHasan

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-