post ini untuk mereka yang berkenaan ;)


Assalamualaikum ;)

bila ratu LIKE menyerang Facebook aku , macam ni lahh jadik nye . 


bertingkat-tingkat notifications kat tepi tu *made by Nur Farzana*


 ni sorang lagi . adoyai . tapi , best gak kan . dapat jadi retissss sebentar . HAHA *made by Mai Ahha*


 tengok tu ! tu baru sikit kot . before this aku dah bukak . bile bukak lagi sekali , tgk camni . terkejut beruk aku . HAHA *again made by Mai Ahha*


Mai , awak tengok ni ! semua photo saya awak LIKE . btw , thanks sebab membuatkan saya menjadi retissssss hari ni . HAHA .

p/s : memang lahh awak dah bagitahu saya yang awak nak mulakan operasi mengLIKE awak tu . tapi , saya tak sangka sebegini rupa . banyak nak mampos ! btw , THANKS A LOT dear :DD dapat jadi retissssss sekejap . HEHE :) 

this post is credit to her -----> Mai Ahha :)

SELAMAT MALAM xD

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-