ENTRY TIDAK BERTAJUK =='


hye readers :)


coklat pemberian dari IBU TERCINTA thanks mummy . LOVEYOU .
*eh , ade phone aku la kat situ 

malam ni tak tahu la mood aku menggila nak buat macam macam dengan internet yang digunakan secara FREE *kakak aku bayar* ni 


FACEBOOK =..=' *favourite kot*


BLOGGING :) *semestinya lah kann*


EDIT PHOTO ^^ *lame dah tak menceburi bidang ni , tapi saya tak sehebat mereka yang laen*


YOUTUBE ;) *puaskah tak habes habes . ulang banyak kali pun takpe*


TWITTER --' *ngan tini zati yang takde FB dan yang lain lain . bajet yang lain tu takde FB*




banyak kan aku bukak ? sampai dah tak muat ruangan kat new tab tu . HAHA . kerja gila pada malam hari . al-maklum lahh , terkejut dapat berita result keluar 21 Mac 2012 . geruuunnnnnnnnnnnn ! pray for me , 12A's

Pen-Off !


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-