SAYA AWAK ;)


HATIMU MILIKKU by NERA 


dalam shower , aku selalu nyanyi lagu ni . first frst masuk skola . kawan-kawan aku selalu tanya , kau masuk AJL ke berapa Freda ? HAHA . aku gelak jea :) don't know what to respond . sorry ye friends . actually aku admire gila la lagu ni . tiap tiap ari dengar pun tak jemu kut . 

kadang tu aku saje je nak nyanyi part '' DI SISI MU AKU TERDIAM SERIBU BAHASA '' sebab aku nak sebut perkataan AKU time kita sedang practise guna word SAYA AWAK dalam kehidupan seharian . lagu je terkecuali untuk sesi bayaran . so , aku amek kesempatan tu untuk menyebut perkataan yang sekian lama tak sebut *beria , padahal tak sampai 3hari pun .

finally , aku kena bayar RM2.20 . kiranya 11 kali je la aku lafazkan pekataan selain SAYA AWAK tu . sebenarnya banyak kali je , tapi disebabkan diorang ( Doah , Abi , Mokdek , Wiwi , Tymah , Tini , Syeera & Auni ) tak perasan , aku terlepas dari bayaran tu . HAHA , sape suruh tak ALERT kan ? aku begitu ALERT kalau diorang yang cakap . kahkahkahkahkah *gelakjahat

by the way , aku bangga dengan korang sebab ade gak niat korang nak perbaiki diri . walaupun hanya sedikit . but kite tetap kena bersyukur sebab kita boleh berubah sedikit demi sedikit kan ? bak kata USTAZAH FATIMAH ---> STAM kena jadi contoh . tapi masalahnya sekarang ni . kitorang buat camtu , takde pun junior junior nak ikut . so , camne sekarang ni ? actually depends on yourself lha kan . kalau nak berubah tu , ikut kerelaan hati sendiri lha . tak boleh dipaksa-paksa sebenarnye . 

*nak makan 


Kbyeeeee :)

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-