do you MATURED ?


hye , Assalamualaikum


now , aku suka sangat hear this song . because of the lyrics :)

Puaskah kau lukai ku
Puaskah kau sakiti ku
Puaskah khianati ku
Puaskah oh sayangku

Di manakah nuranimu
Di mana akal sehatmu
Sekarang kau campakkan ku
Setelah kau dapatkan ku

Mungkin hanya bila ku mati
Kau ‘kan berhenti ‘tuk menyakiti
Sampai kapan aku begini
Terus begini
Terus engkau lukai

Ingatlah saat yang lalu
Saat kau peluk diriku
Tapi kini semua lalu
Kau tegar khianatiku

hmm , maybe menggambarkan feeling aku sekarang ni kut . whateva lha kann . LET BYGONE BE BYGONE faraa . Takdir Allah kau takde rezeki nak kekal dengan dia . so , PASRAH je lha . aku pun tak kesa sangat . tak mati pun kalau takde die . 

REMOVE FRIEND ? benda yang paling orang suka buat kat MUKA BUKU bila sakit hati dengan orang tu kan ? actually tu semua benda BODOH . sebab takkan lha sebab sakit hati nak remove orang tu terus ? UNMATURED betul manusia tu . kalau aku , wat bodo dah lha kan . tak payah lha nak tunjuk sangat perangai UNMATURED tu . dulu bajet sangat yang dia matured dari aku . sekarang ? ape dah jadi wey ? kau yang act like someone yang UNMATURED plak sekarang nih ? padan muka . sape suruh kan ? lama aku pendam kat dalam hati aku sendiri . last-last , bile aku tulis status menggambarkan perasaan aku before this , terus remove aku . HAHA . lawak lha kau ni . takkan tu pun tak boleh tahan kan ? dah lha . tak larat aku nak bebel pasal kau jea . banyak lagi keja yang aku kena buat . but , don't forget . I WANT MY KADFON that I gave you okayy :) don't act like someone that STUPID in front of me yea .

Sekian , Terima Kasih :)


Kbyeeeeeeeeeeee :)



Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-