NONSENSE !


Hye readers ;)
ASSALAMUALAIKUM .
in the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful

semalam time syok online dalam pukul 11lbey camtu la kan . tetibe ade sorang minah ni tetibe je say HAI kat aku melalui chatbox . aku pun say HYE balek kat die . then , bile dah melalut sampai mane entah . tibe tibe die tuleh cam kat bawah ni ,


typo pulak satu hal . satu hal lagi ape motif die entahh . tulis 'ang ni ad pape ek ngan ________ ?  *opppss , jangan pk bukan bukan okay . saya tiada BF :) hmm , mane die dapat cerita aku pun tak tahu . tengok tu . banyak kan soalan aku bagi kat die ? betapa peliknya soalan die tu  . then , aku mntk penjelasan , die just cakap ade la sumbernya . puihhhhh ! baek tak payah cakap kalo camtu jawapannya . adoyai .

naek pening aku kalau melayan karenah budak camni . dulu pun camtu jugak . entah la . aku pun tak tahu nak cakap camne kat die . malas la nak layan sangat . lagi dilayan lagi banyak soalan yang merepek die bagi kat aku nanti , so better senyap dari berkata-kata kan . kalo cakap kang , laen jadiknye nanti . aduh PARAH !


before aku nak tido , ayat tu plak keluar . camne aku nak jage budak tu pun aku tak tau . adoyai . NONSENSE sungguh si UNKNOWN tu . die kalau bab gosip orang laju je die tahu . aku pun pelik ngan die . HAHA . lantak lahh . malas aku nak explain panjang panjang kat die . die bukan paham pun . masih bawah 18 lagi .*bajetplak

okayy , maybe kalau aku tules panjang panjang kang , melalut sampai ke lain plak nanti . baek aku PEN-OFF ! Kbyeeeee :)


Comments

Alia Raffali said…
haish><.gigit karang!

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-