Bila aku jatuh , dia yang bangunkan aku kembali . Thanks Allah . ℒℴνℯ .


Assalamualaikum ladies and gentleman . 
Cantik omey handsome korang arini ye :)
btw , mulakan membaca post ni dengan mengangkat kening .


- First -

Dear , saat aku DOWN . Aku luahkan kat kau . Aku pun tak tahu kenapa . Maybe aku rase kau je yang boleh paham aku . Even , baru berapa minggu kita contact balik . Time kat Taayah dulu jarang nak sembang ngan kau . Bukan jarang , aku rase boleh kira kot . Selisih pun , macam tak kenal je . HAHA . 


- Second -

See , Allah nak sambungkan silaturrahim kita dengan cara begini . Perhaps ! InsyaAllah . 
p/s : aku serius takut dengan ujian penempatan BA tu . otak tumpul sudaa . haha


- Third -

There ! The evidence that you care for me . Bagi aku semangat balik . Bukan senang nak jumpe orang macam kau . Orang lain , aku luah bende yang same . Takde lah sampai berjela kata-kata semangat macam tu . btw , THANKS A LOT .


- Fourth -

Amekaw , ayat aku nak bagi diri sendiri semangat balik . HAHA . Kau , sambung bg semangat lagi . Superb lah kauu ! Sayang kauu *first time . Muahahahha


- Last -

Hati dah kembali semangat . Alhamdulillah dengan semua nasihat kau . Syukran Allah for borrowing HER to me . Memang bagi kau , aku cam beria kan . But , bagi aku tak . Bagi aku , aku kene hargai orang yang membangunkan aku ketika aku DOWN . Kerana , itu anugerah yang Allah kurniakan ketika aku susah . 


Satu je aku boleh cakap . THANKS FOR EVERYTHING ! Tegur orang time kat sane kalau orang dah terpesong dari landasan yang sebenar . Syukur , masih ade orang yang boleh pimpin aku :)

Kbai . PeaceYaww :')


Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-