Owhsemm Day ✿

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Ouhh hari khamis lepas ialah hari yang paling AWESOME sebab aku dapat anugerah kat sekolah :) Even aku bukan dalam kalangan yang menjadi tokoh sekolah tapi , aku still TERBAIK for SPM 2011 . Alhamdulillah . Thank you Allah for the gift . And thanks because give me and my friends to meet each other before we meet a new life soon . 


>> ANUGERAH KHAS KETUA UMUM = Siti Sarah bt Wan Amil Abas
TOKOH SERATA = Anis Auni bt Anwar
TOKOH ZAINAB AL-GHAZALI = Nur Athirah bt Mohd Anuar
TOKOH AKADEMIK = Nadhirah bt Mohd Hasan
TOKOH KOKURIKULUM = Nurul Syahirah bt Yusof


>> Muka suke interframe dalam gambar . Abaikan list biru tuh . Ahaks :)


>> Interframe sekejap . Jumpe kat tengah jalan . Peace :D


>> Dalam pejabat pun jadi . Pakcik Joe , senyum je tgk gelagat-2 gadis2 cun . Whoaaaaaaaaaaaaaaaa :o


>> Posing dengan Farah Poaad . Kang merajuk plak takde gambar dengan die . HAHA


>> Aku bersama Tiga Adilah ----> Mursyidatun ADILAH , Fatini ADILAH & ADILAH Khir :)


>> Whoaaaaaaaaaaaaaaaaaa :o Aku rindu Alya Syazwina . Alhamdulillah dapat lepas rindu kat die hari tu :)


:) Aku diapit PREFECT berkaliber . HAHA . Rindu nak tengok diorang sarung baju PREFECT :(


>> Hye , kami STAM . Sorg dah blah sbb . . . . . Errrrrrrrrrr______________
  HAHA . Mengikut jejak langkahku nampaknye Fatini Izzati . Wuahahahahahaha :O


>>  Kerje aku  melayan je Si Frantasks ni je hari tu . HAHA .  


>> Maybe lepas ni susah nak jumpe mereka . Sobs :'(

Finally , Pray for the best for our future . Pray for us to maintain our achievement on future soon . We'll face the new life in university and have to face many attempt outside . Finally , THANKS TO ALL INVOLVED  IN OUR ACHIEVEMENT . Tanpa korang , kitorang takkan dapat mencapai kejayaan seperti ini :) Specially to our own PARENTS  & FAMILY yang tidak berhenti menyokong kitorang dari belakang ! Terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung mahupun tidak langsung . Setiap kejayaan mesti ade someone yang menjadi INSPIRASI kan . Of course !

Semoga kalian dapat meneruskan kejayaan seperti ini di peringkat seterusnya sekaligus mengejar 4.00flat . InsyaAllah . Dan semoga kita dapat bertemu lagi buat masa akan datang . ONE > TWO > THREE > SHOUT > ILOVEYOUSOMUCHHHHHHH 




Penutup entry , pen-off ! Kbaii semua . Assalamualaikum . ILOVEYOU 

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-