Fairuz Maizan , please read this !

In the name of ALLAH , the Most Gracious and the Most Merciful .
hye readers , Assalamualaikum .


Sayang , Happy Belated Birthday . Sorry wish lambat sebab time hari birthday kau tu la hari yang sangat sibuk bagi aku . I'm really sorry okay . Fyi , aku tak pernah lupa birthday kau setiap tahun . 

WISH FOR YOU

Best of luck on your future .

Jaga muka .

Jangan sesekali lupe aku .
Jaga diri .

Jaga iman .

Jaha aurat . 

Jaga pergaulan .

Study baik-baik *kita dah jauh

Semoga Allah menjagamu untukku untuk hari-hari selepas ini . Kerana aku semakin jauh dengan kau . Walau bagaimanapun , aku takkan lupa untuk mendoakan kesejahteraan , keselamatan , kebahagian untuk kau . May Allah bless our ukhuwah (:

Doakan aku kat Kelantan tu . Jauh amat . Dari utara ke timur . Tapi takpe , kat sane ade orang offer nak jage aku  . Kalau ade masalah , die la kaunselor aku . Kalau aku ade masalah kewangan , die lah banker aku . HAHA . Kau ? Kat Seri Iskandar right ? Jauh tu dgn Kelantan . Tapi , kalau ade rase nak jalan-jalan kat sana , calling je la aku eh . Bawak Empat Tujuh sekali :) Aku bawak kau round kat sana . InsyaAllah kalau masih diizinkan untuk hidup kat dunia ni .

Jangan lupe , letak gambar aku kat atas meja study kau kat sana *tak malu* Aku pun nak letak gambar kau kat atas meja study aku nanti . Jangan letak gambar pakwe kau je . HAHA . 

Finally , ILOVEYOU :')

Sincerely from me ,


KAU KAWAN AKU FOREVER !

Comments

Popular posts from this blog

Jadikan hari ini lebih baik daripada semalam . Dan hari esok lebih baik daripada hari ini .

Kerjaya PHOTOGRAPHER (:

Liku-liku kehidupan aku -.-